شوک فیفا به استقلال و پرسپولیس/ پنجره سرخابی ها بسته شد

با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس بسته شد.

به گزارش مشرق، فدراسیون جهانی فوتبال فیفا با راه اندازی سامانه‌ای به نام «registrationbans» اقدام به معرفی تیم‌های باشگاهی از سرتاسر جهان که با پنجره نقل و انتقالاتی بسته مواجه هستند، می‌کند.

با نگاهی به فهرست باشگاه‌های ایرانی متوجه خواهیم شد که ۱۱ باشگاه با پنجره نقل و انتقالاتی مواجه هستند که در بین اسامی ۴ تیم لیگ برتری استقلال تهران، پرسپولیس، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان دیده می‌شود.

البته در این لیست نام باشگاه‌های منحل شده‌ای از جمله نفت تهران، برق شیراز، ماشین سازی تبریز، خونه به خونه بابل، پدیده و شهرخودرو مشهد و مشکی پوشان نیز به چشم می‌خورد.

طبق اعلام سایت فیفا، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال از تاریخ ۲۳/‏‬ ۱۱/‏‬ ۲۰۲۳ (۶ آذر ۱۴۰۲) به مدت ۳ دوره بسته شده است که به این معناست که باشگاه استقلال در نقل و انتقالات زمستانی نمی‌تواند بازیکنی را به خدمت بگیرد.

اوضاع برای پرسپولیس بهتر است و رو به روی نام این باشگاه نوشته شده که آنها تا اطلاع ثانوی محروم هستند که نشان می‌دهد با پرداخت مطالبات خود می‌توانند فوراً پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کنند.

دو تیم مس رفسنجان و آلومینیوم اراک هم مشابه استقلال تهران هستند و هر کدام ۳ دوره با پنجره بسته نقل و انتقالاتی مواجه خواهند بود. حکم تیم مس از ۱۴ آذر و برای آلومینیوم از تاریخ ۱۹ بوده است و این دو تیم هم نمی‌توانند در نقل و انتقالات پیش رو بازیکنی را به خدمت بگیرند.

شوک فیفا به استقلال و پرسپولیس/ پنجره سرخابی ها بسته شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    1 0
    استقلال پنجره ش بسته نشده.این خبرو رسانه های لنگی بولد کردن که فاجعه مالیات دلال کروات رو ماستمالی کنن.لنگ با اینهمه بدهی چه جوری مجوز حرفه ای گرفته؟مگه همین درویش اول فصل نگفت تیم پیروزی هیپ بدهی ای نداره؟بازم مدارک جعلی فرستادن ای اف سی؟ یک میلیون دلار فقط مالیات قرارداد دلال کروات بوده ببینید خود قرارداد چقدر بوده.یادش به خیر قرارداد ایتراماچونی کلا 650 هزار دلار بود ندادن تا هم فراریش بدن هم استقلالو از اسیا حذف کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس