کد خبر 156546
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰

از کار افتادن مجدد خدمات گوشی های هوشمند بلک‌بری مدیران این شرکت را مجبور به عذرخواهی از کاربران کرد.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از تک کرانچ نوشت؛ توماس هینز مدیر عامل شرکت ریم سازنده گوشی های بلاک بری از مشتریان خود به علت از دسترس خارج شدن خدمات یاد شده عذرخواهی کرده است. خدمات یاد شده روز جمعه در سراسر اروپا قابل بهره برداری نبودند.

این مشکل به مدت شش ساعت به طول انجامید و از ساعت 6 بعد از ظهر به وقت محلی آغاز شد. حدود شش درصد از مشترکان خدمات بلاک بری در اروپا طی این مدت از دسترسی به خدمات مورد نظرشان محروم شدند و به همین علت دریافت پیام های ارسالی کاربران در مواردی با بیش از سه ساعت تاخیر مواجه شده است.

مدیر عامل بلاک بری قول داده با تجزیه و تحلیل مشکل یاد شده علت این حادثه مشخص شود. وی تضمین داده که هیچ یک از اطلاعات شخصی کاربران به علت مشکلات یاد شده از بین نرفته یا پاک نشده است.

پیش از این در اواخر سال 2011 هم دسترسی به سرویس های مسنجر، ایمیل و ... بلا ک بری برای سه روز مختل شده بود. در آن زمان هم رسماً علت این اختلال اعلام نشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس