هشدار به نتانیاهو: احتمال چرخش سلاح نیروهای تشکیلات خودگردان به سمت اسرائیل

آژانس امنیت داخلی رژیم، شاباک، به بنیامین نتانیاهو هشدار داده اقدامات لازم را برای جلوگیری از بروز خشونت‌های احتمالی در کرانه باختری انجام دهد.

به گزارش مشرق، گزارش‌ رسانه‌های اسرائیلی حاکی از آن است که آژانس امنیت داخلی رژیم، شاباک، به بنیامین نتانیاهو هشدار داده اقدامات لازم را برای جلوگیری از بروز خشونت‌های احتمالی در کرانه باختری انجام دهد.

کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل می‌گوید شاباک با تحویل دادن سندی به نتانیاهو هشدار داده که کرانه باختری در آستانه ناآرامی‌های قریب‌الوقوع قرار دارد.

هرزی هالوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم اسرائیل و شماری از دیگر فرماندهان ارشد نظامی این رژیم هم هشدارهای مشابهی صادر کرده‌اند.

کانال ۱۲ تلویزیون اسرائیل نیز در گزارشی مشابه مدعی شده به یوآو گالانت وزیر جنگ و بنی گانتز هشدار داده شده که اسرائیل با خطر گشوده شدن جبهه جدیدی در کرانه باختری همزمان با جنگش در غزه با حماس و در مرز شمالی با حزب‌الله روبرو است.

این نگرانی‌ها در شرایطی تشدید شده که اسرائیل از تحویل صدها میلیون دلار از درآمدهای مالیاتی به تشکیلات خودگردان خودداری کرده و اجازه بازگشت ۱۵۰ هزار فلسطینی به کارشان را نمی‌دهد.

در نتیجه این سیاست‌های اسرائیل تشکیلات خودگردان قادر به پرداخت حقوق به کارکنان خود از جمله به نیروهای امنیتی خود برای چندین ماه نبوده است.

شاباک در سند جدید خود هشدار داده که این وضعیت ممکن است موجب شود نیروهای تشکیلات خودگردان فلسطین سلاح‌هایشان را به سمت نیروهای اسرائیل نشانه بگیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    10 1
    تشکیلات سعود و صهیون گردان با پول امریکا و تسلیحات اسرائیل و حمایت سعودی هیچ غلطی نمیتواند بکند. آنها خود از اسرائیل بدترند.
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    9 3
    صهیونیست ها خیالشان راحت باشه تشکیلات سرگردان نون حرام خورده هیچ کاری علیه صهیونیست ها انجام نمیده
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
    7 2
    بعد از سه ماه جنایت و کشتن 23 هزار نفر از هموطنان شون از زن و کودک تازه احتمال چرخش سلاح های این بی غیرت ها به سمت اسرائیل وجود داره!!! یه کمی از یمنی ها درس غیرت می گرفتید.
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۳
      3 0
      مشکل از محمود عباس بهایی است . این شخص دست صهیونیستها را برای حمله به کرانه باختری باز کرده و صهیونیستها هر روز جوانان فلسطینی را بدون هیچ دلیلی به شهادت می رسانند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس