تصاویر سید عبدالملک الحوثی در دستان ساکنان رام‌الله

ساکنان شهر رام‌الله، مرکز کرانه باختری در حمایت از یمن و همچنین آفریقای جنوبی به خیابان آمده و شعار دادند.

به گزارش مشرق، ساکنان شهر رام‌الله، مرکز تشکیلات خودگردان در کرانه باختری امروز به خیابان آمده و در حمایت از یمن و محکومیت حمله موشکی آمریکا و انگلیس به این کشور شعار دادند.

تظاهرات کنندگان، تصاویر سید عبدالملک الحوثی، رهبر انقلاب یمن و همچنین پرچم آفریقای جنوبی را در دست داشتند؛ جلسه دادگاه لاهه برای بررسی دادخواست آفریقای جنوبی علیه اسرائیل برای محاکمه این رژیم به اتهام نسل‌کشی در غزه امروز در حال برگزاری است.

آن‌ها همچنین در حمایت از جنوب لبنان و تمامی حامیان فلسطین و مردم غزه شعار دادند و در پایان ضمن محکوم کردن حمله امروز به یمن، اعلام کردند که در کنار «مردم شجاع یمن» ایستاده‌اند.

آن‌ها همچنین همراهی برخی کشورهای عربی با حمله به یمن و سکوت آن‌ها در قبال تجاوزات رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرده و آن را «ننگ و عار» توصیف کردند.

تصاویر سید عبدالملک الحوثی در دستان ساکنان رام‌الله

تصاویر سید عبدالملک الحوثی در دستان ساکنان رام‌الله

بامداد امروز آمریکا و انگلیس در پاسخ به عملیات‌های ارتش یمن در دریای سرخ علیه کشتی‌های اسرائیلی و نیروهای آمریکایی، بیش از ۱۲ نقطه در یمن را با هواپیما، کشتی و زیردریایی مورد هدف قرار دادند. براساس ادعای مقامات آمریکایی سایت‌های آموزشی، پایگاه‌های هوایی و تأسیسات نگهداری پهپاد متعلق به انصارالله یمن، اهداف این حمله بوده‌اند.

بلافاصله بعد از این حمله، نیروهای انصارالله یمن خبر دادند که در حال شلیک موشک‌های بالیستیک به سمت مواضع دشمن در آب‌ها هستند.

در پی این حمله گروههای فلسطینی از جمله حماس، جهاد اسلامی فلسطین و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه‌ ضمن حمایت از مردم یمن، حمله موشکی را محکوم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • روجا IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    3 0
    زنده و پیروز باد مجاهد فی سبیل الله عبدالملک الحوثی عزیز
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    0 0
    زنده بادمجاهدین اسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس