یارانه دی‌ماه طبق روال ماه‌های گذشته واریز شد

سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کرد یارانه نقدی دی‌ماه طبق روال ماه‌های گذشته در تاریخ مقرر (۲۰هرماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز شده و اختلالی وجود نداشت.

به گزارش مشرق، برخی از رسانه‌ها مدعی شدند که یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب برخی از سرپرستان خانوار واریز نشده است در حالیکه در استعلام آنها از پایگاه https://my.gov.ir آمده که مشمول واریز یارانه نقدی هستند.

این در حالی است که در بررسی که از برخی افراد مبنی بر واریز یارانه ماه جاری انجام شد، اعلام شد که یارانه به حساب سرپرست خانوار انجام شده است و در ضمن طی ۲ روز گذشته تماسی هم مبنی بر عدم واریز یارانه با همکاران مربوطه وجود نداشت.

همچنین در تماس با سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام شد که اگرچه ماه گذشته به دلیل مشکل فنی برخی بانک‌ها یارانه چند روز با تاخیر واریز شد اما یارانه دی ماه بدون هیچ اختلالی و طبق روال ماه‌های گذشته به حساب تمامی سرپرستان مشمول واریز شده است و دو سه موردی که یکی از رسانه‌ها در تماس با سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام کردند، نیز فردا (۲۳ دی ماه) بررسی و نتیجه اعلام می‌شود.

یارانه دی ماه ۱۴۰۲ روز چهارشنبه (۲۰ دی ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۲۴ همان روز قابل برداشت بود. در صورتیکه سرپرستان خانوار جزو دهک‌های اول تا سوم باشند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و در صورتیکه جزو دهک‌های چهارم تا نهم قرار داشته باشند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر دریافت می‌کنند.

چنانچه سرپرستان خانوار از کالابرگ الکترونیکی استفاده نکرده باشند رقم کامل یارانه برای آنها واریز می‌شود و در صورت استفاده به همان میزان از یارانه خانوار کسر و مابقی واریز می‌شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
    1 1
    اولا الحمدلله رب العالمین دوما بهتر نیست یه دور توی بازار بزنند ببینند اوضاع چطوریه یکم اجناس خوراکی و بهداشتی را که مغازه دارها و فروشگاهها سالها توی انبار ها نگه داشتند و الان که دو روز مونده تاریخش تموم بشه میارند در بازار و به نرخ جدید می فروشن ناظرها کجا خوابیدند چه کسی باید داد مظلومین را از این جنایتکارانی که اجناس را این همه سال در انبار نگه داشتند و الان جنس کهنه را به قیمت روز می روشند بگیرد به داد مظلومین برسید
  • علی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    0 0
    الان پنج روز یارانه مواد غذایی را نریختن اونایی که منتظر این یارانه اند خوب مواد غذایی خونشون تموم شده باید چیکار کنند گشنه بمونند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس