کد خبر 1565195
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
هشدار سقوط بهمن و طغیان رودخانه در مناطق پربارش

سازمان هواشناسی با اعلام تداوم بارندگی در بیشتر مناطق کشور، نسبت به احتمال سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی، طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر و احتمال قطعی برق در مناطق روستایی هشدارداد.

به گزارش مشرق، مطابق پیش‌بینی این سازمان امروز (جمعه) در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی بارش باران و برف، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات کولاک برف و برای مناطق مرکز و بخش‌هایی از شمال شرق کشور بارش پراکنده را شاهد خواهیم بود.

همچنین بیشترین بارش‌ها امروز در جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، شمال و غرب خوزستان، غرب کهگیلویه و بویراحمد و نوار غربی استان‌های کردستان و کرمانشاه است.

روزهای شنبه و یکشنبه سامانه بارشی در نواحی شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز غربی و ارتفاعات زاگرس مرکزی به فعالیت خود ادامه می‌دهد. دوشنبه در نواحی ذکر شده و بخش‌هایی از جنوب غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود. روز سه شنبه در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

امروز در مناطق مرکزی، شمال غرب، دامنه‌ةای جنوبی البرز، شمال شرق و بخش‌هایی از جنوب شرق، شنبه در شمال غرب، غرب، شمال شرق، دامنه‌ةای جنوبی البرز و یکشنبه در شمال غرب، غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. شنبه و یکشنبه دریای خزر مواج است.

روز جمعه آسمان تهران ابری و بارانی است و از بعدازظهر نیمه ابری می‌شود و وزش باد نیز در تهران، شدید خواهد شد. کمینه دمای امروز پایتخت ۶ درجه بالای صفر ثبت شد و بیشینه دما به ۱۱ درجه بالای صفر می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس