تظاهرات‌کنندگان حامی فلسطین پل‌ها را در نیویورک مسدود کردند+فیلم

منابع خبری دوشنبه شب از برگزاری تظاهراتی علیه رژیم اسرائیل در شهر «نیویورک» در آمریکا و مسدود شدن پل‌های معروف این شهر خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع خبری دوشنبه شب به وقت تهران از برگزاری تظاهرات ضد اسرائیلی در شهر «نیویوک» در آمریکا و مسدود شدن پل‌های «بروکلین»، «منهتن» و «تونل هلند» خبر دادند.

روزنامه «دیلی میل» در این زمینه نوشت، شهروندان آمریکایی هوادار فلسطین و مخالف اسرائیل پس از مسدود کردن پل بروکلین، منهتن، ویلیامزبورگ و تونل هلند، تردد داخل و خارج منهتن را قطع کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی در نیویورک سعی در متفرق کردن هواداران فلسطین که زنجیره انسانی تشکیل داده بودند، داشتند.

در این تجمع مردمی، معترضان به اسرائیل تابلویی در تونل هلند به مقصد نیوجرسی نصب کردند که روی آن نوشته بود:«محاصره غزه را متوقف کنید.»

در تونل هلند گروه‌هایی متشکل از ۸۵ معترض به اسرائیل با پرچم‌های فلسطین در ورودی تونل نشسته بودند ودر هواداری از فلسطین شعار می‌داند.

برخی منابع خبری از دستگیری شماری از حاضران در این تجمع توسط نیروهای امنیتی خبر دادند.

وزارت بهداشت غزه امروز (دوشنبه) در نود و چهارمین روز جنگ، از افزایش تعداد شهدا به ۲۳۰۸۴ نفر خبر داد. به گفته این وزارتخانه ۵۸۹۲۶ نفر نیز از تاریخ هفت اکتبر تاکنون زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت غزه همچنین در گزارش خود خبر داد که طی ۲۴ ساعت گذشته، رژیم اشغالگر قدس، دست به ۱۷ جنایت جدید در غزه زده است که در پی آن ۲۴۹ نفر شهید و ۵۱۰ نفر زخمی شده اند.

طبق این گزارش، بیمارستان های باقی مانده در غزه شاهد ازدحام شدیدی است و صدها مجروح در کف راهروها هستند به طوریکه بیمارستان‌ها در تمامی نقاط غزه به خصوص در بخش مراقبت‌های ویژه، قادر به ارائه خدمات نیستند.

در این راستا «جیسون لی» مدیر بخش فلسطین سازمان نجات کودکان، امروز با استناد به آمارها اعلام کرد که در بیش از سه ماه گذشته (از ۱۵ مهر) که ساکنان غزه زیر بمباران اسرائیل قرار دارند، روزانه به طور میانگین بیش از ۱۰ کودک یک یا هر دو پای خود را از دست داده است. لی تاکید کرد که «کشتار و نقص عضو کودکان محکوم است و عاملان باید پاسخگو شوند.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • م ح IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
    0 1
    مالیات دهندگان به شیاطین دلشون برای فلسطین سوخته!!!!! برین نوکری ترامپ و بایدن ونتانیاهو را بکنین لازم نکرده طرفداری کنین.... تازه بعدش میخواهید پز دموکراسی واسمون در بیارید...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس