۲ مبارزه کشتی ایران و آمریکا در بین جذاب‌ترین‌ها

یک سایت آمریکایی در گزارشی به رقابت احتمالی ۲ مدعی این کشور با آزادکاران کشورمان پرداخت.

به گزارش مشرق، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی روزهای ۲۰ تا ۲۴ دی‌ماه برگزار می‌شود. مسابقات کشتی آزاد روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار خواهد شد.

سایت Flowrestling در گزارشی به چند مبارزه اشاره کرده که می‌تواند از جذابیت خاصی برخوردار باشد که در زیر می‌خوانید:

۱۲۵ کیلوگرم: میسون پاریس- امیرحسین زارع

مبارزه بین میسون پاریس و امیرحسین زارع را تقریباً ۵ سال است که می خواهیم ببینیم. پاریس در فینال مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۹ زارع را شکست داد. از آن زمان، زارع با کسب برنز در المپیک توکیو و دو قهرمانی جهان (۲۰۲۱ و ۲۰۲۳) خود را به عنوان بهترین سنگین وزن جهان (عدم حضور گیبل استیوسون) معرفی کرد.

میسون پاریس در نهایت شانس خود را برای کشتی گرفتن در مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در سال ۲۰۲۳ به دست آورد و مدال برنز را به خانه برد. اگرچه پاریس در سال ۲۰۱۹ مقابل زارع پیروز شد اما زارع مدعی کسب طلای المپیک در سال ۲۰۲۴ است. این فرصت خوبی برای پاریس خواهد بود تا نگاهی به زارع بیندازد و ببیند او در چه مرحله‌ای قرار دارد.

۲ مبارزه کشتی ایران و آمریکا در بین جذاب‌ترین‌ها

علاوه براین ۲ کشتی‌گیر در سنگین‌وزن چند ورزشکار مستعد دیگر هم هستند که می‌توان به جنو پتریاشویلی دارنده مدال نقره المپیک و طلای جهان، امیررضا معصومی دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان، ژاوی دنگ دارنده مدال نقره و برنز جهان، گیوی ماتچاراشویلی دارنده مدال برنز جهان و ... اشاره کرد.

۹۷ کیلوگرم: کایل - کامران قاسم‌پور

کامران قاسم‌پور قهرمان دو دوره جهان در وزن ۹۲ کیلوگرم، رسماً به وزن ۹۷ کیلوگرم آمده تا بتواند دوبنده تیم ملی را برای المپیک به دست آورد. عملکرد او در زاگرب و مبارزه احتمالی مقابل کایل اسنایدر نشان خواهد داد که او چقدر به تکرار موفقیت در وزن ۹۲ کیلوگرم نزدیک است.

۲ مبارزه کشتی ایران و آمریکا در بین جذاب‌ترین‌ها

کایل اسنایدر دارنده ۹ مدال جهان و المپیک ثابت کرده که یکی از بهترین‌های جهان است. اسنایدر در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر قاسم‌پور پیروز شد. اسنایدر آن مسابقه را از ابتدا تا انتها کنترل کرد تا با نتیجه قاطع ۵ بر صفر پیروز شود. آیا قاسم‌پور برای رقابت با اسنایدر آماده است؟ آیا او می تواند فنون لازم را برای کاهش فاصله اجرا کند؟ اینها سوالاتی هستند که باید در صورت ملاقات این دو در این مسابقه فوق‌العاده به آنها پاسخ داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس