به گزارش مشرق، سید احمد رضوی در کانال ایران قوی ایتا نوشت:

ما چگونه میتوانیم هم پازل اسرائیل تکمیل نکنیم و هم انتقام خون شهدایمان بگیرم و هم اسرائیل و حامیانش را تادیب کنیم؟!

با توجه به موارد پنجگانه ذکر شده در متن قبل و نیز با توجه به اینکه اسرائیل رسما جنایت تروریستی کرمان را به عهده نگرفته است ( اگر اسرائیل رسما این اقداماتِ جنایت کارانه را به عهده میگرفت دست ایران در چند اقدام کاملا باز میشد: 1- محکومیت بین المللی اسرائیل از طریق مراجع قانونیِ سازمان های بین المللی، 2- اقدام به پاسخگویی علنی و از خاک خود با حمایت قوانین بین المللی، 3- کوتاه شدن دست اسرائیل و حامیانش در شورای امنیت سازمان ملل برای صدور قطعنامه و زیر فشار بردن ایران، 4- همراهی کامل افکارعمومی داخلی با پاسخ انتقام جویانه ایران بر علیه اسرائیل) ما نیز میبایست طرح ریزی های خود را متناسب با:

برهم زنندگی پازل اسرائیل

ظرفیت های محور مقاومت در منطقه

قواعد و قوانین بین المللی

انجام و عملیاتی کنیم تا هم دستاوردهای به دست آمده در طول 90 روز گذشته را حفظ کنیم و هم در راستای #کلان_راهبرد نابودی و حذف اسرائیل اقدامات گسترده تر و ضرباتِ عمیق تری را انجام دهیم.

گسترده و عمیق تر کردن ضرب آهنگ اقدامات حزب الله، انصارالله، حماس، حشدالشعبی و دیگر نیروهای محور مقاومت بر علیه اسرائیل

انجام عملیاتهای نقطه زن بر علیه منافع استراتژیک اسرائیل ( مسئولین ارشد و مکانهای خاص) توسط نیروهای دیگر شده فعلی یا ناشناس بصورت رسمی یا غیررسمی

فعال کردن دیگر ظرفیت های میدانی محور مقاومت بصورت علنی و رسمی یا غیر علنی و غیر رسمی بر علیه منافع اسرائیل و آمریکا

یادمان باشد، انتقام خونِ شهدای ما، با زدن چند موشک و کشته شدن چند فرمانده و یا مسئول اسرائیل گرفته نمیشود. انتقام ما، حذف و نابودی رژیم اشغالگر قدسِ شریف و همچنین حذف حضور نظامی و فعال آمریکا در منطقه غرب آسیا است. لذا انتقام خونِ شهدای ما، یک فرایند است که در نتیجهِ آن و تحقق نابودی اسرائیل و خروج آمریکا از منطقه، قلوب ما #تا_حدودی آرام خواهد گرفت.

یادمان باشد، ما سالهاست که این فرایند را آغاز کرده ایم و تا حصول کامل آن ادامه خواهیم داد.

یادمان باشد ما با اسرائیل و آمریکا بصورت غیر رسمی در جنگ هستیم. طبیعتا در جنگ هم ضرباتی را میزنیم و هم ضرباتی میخوریم. آنچه مهم است این نکته است که دست برتر میدان با کیست؟!!

یادمان باشد، اینکه ما صدها ضربه زده شده را نبینیم، دهها دستاورد حاصل شده را نبینیم، پای روی خرخره اسرائیلِ نیمه جان را نبینیم، برتری میدانیِ محور مقاومت را نبینیم و به محض مجال یافتن اسرائیل به زدن یک یا چند ضربه شروع به حمله به محور مقاومت کنیم، اشتباهی راهبردی و نابخشودنی است.

یادمان باشد، همان مدیری که محور مقاومت را تا اینجا به بهترین شکلِ ممکن مدیریت کرده است و چشم اندازِ میدان را به سمت نابودی قریب الوقوع اسرائیل هدایت کرده است همچنان در حال مدیریت میدان است. ما فقط کافیست به همچنان حامی و پشتیبان مدیرِ میدان باشیم و به تدابیرش اعتماد داشته باشیم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    3 5
    اینکه برای ضربه به اسرائیل صبر پیشه میشه و با تمرکز بالا تصمیم گرفته میشه بسیار تحسین بر انگیزه یه حرکت هیجانی از روی خشم یا احساس ممکنه پازل رو بهم بزنه
    • DE ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      0 0
      آیا بدون بیرون راندن آمریکا از عراق و سوریه، می شود با داعش به گونه ای مقابله کرد که کشتار دیگری اتفاق نیفتد؟
  • ساس IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    6 3
    پازل تلاویو همان پازل ناتو و همان پازل سیا و ان اس ای است. بازی کردن و نکردن در این صفحه از آنجا که همه حرکات ممکن شناسایی شده اند فقط بسراغ حرکات ناممکن و غیر قابل پیش بینی بایست رفت. همراهی نمایشی در سازمان مللبا رای احزاب دست نشانده ی غرب در کشورهای غیر غربی بدرد افکار تاراج شده ی عمومی هم نمیخورد. پس...
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    1 3
    احسنت ، تفسیر صحیح و مناسبی بود.
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    1 2
    داعش خراسان ، خون بارترین عملیات انتحاری ۵۰ سال گذشته کشور رو انجام داده. چرا خودمون رو فریب بدیم .‌ اسرائیل نه میتونه و نه انگیره ای برای کشتن مردم عادی ما داره . گروههای تندرو جهادی رو جدی بگیرید قبل از اینکه دیر بشه .
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    1 2
    داعش چه ارتباطی با اسرائیل داره ؟ اسرائیل دشمنش حماس رو با داعش تشبیه کرده . علت اینکه تا به حال داعش اقدام چندانی علیه اسرائیل انجام داده همسویی آنها نیست بلکه استراتژی داعش از ابتدا این بوده که مسلمانانی که از نظر اونها مرتد هستند رو از بین ببرن بعد برن سروقت یهودیان و مسیحیان . یک‌ کلام دشمن اصلی ایران و کل بشر ، جاهلیت و افراط هست و داعش هم فرزندش.
    • DE ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
      1 1
      ارتباتش رو گنجکهای نازی آباد هم فهمیدن، شما تازه سوال می کنی؟
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    برین اسراییل رو نابود کنین دیگه چی شده ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس