جزئیات فساد جنسی شاهزاده انگلیسی و سوءاستفاده او از دختران نابالغ

انتشار اسناد دادگاه در پرونده ۹۴۳ صفحه‌ای مرتبط با « جفری اپستین»، میلیاردر آمریکایی و رئیس باند قاچاق دختران زیر سن قانونی، پای برادر پادشاه کنونی بریتانیا را به این رسوایی جنسی کشید.

به گزارش مشرق، پرونده رسوایی جنسی «جفری اپستین»، شوکه‌کننده‌تر از چیزی بود که انتظار می‌رفت. علاوه بر جزئیات تکان‌دهنده از آزار جنسی دختران زیر ۱۴ سال توسط میلیاردر امریکایی و شبکه‌ای از همکاران او تحت عنوان «ماساژ»، فهرست بلندبالای چهره‌های مشهوری که نامشان در این پرونده مطرح است، ابعاد تازه‌ای به این ماجرا افزوده است؛ از شاهزاده اندرو و روسای جمهور سابق آمریکا گرفته تا سلبریتی‌هایی چون مایکل جکسون، لئوناردو دی‌کاپریو و دیوید کاپرفیلد. البته تمام این اسامی به تخلف متهم نیستند و صرفا با اپستین رابطه کاری یا مراوده داشتند؛ قاعده‌ای که شامل شاهزاده اندرو، برادر چارلز سوم پادشاه فعلی بریتانیا نمی‌شود.

یکی از مهمترین ابعاد این پرونده، فساد فرزند ملکه انگلیس است. در یکی از موارد اتهامی، یک زن به نام «یوهانا شوبرگ» شهادت می‌دهد که شاهزاده اندرو در سال ۲۰۰۱ در حالی که روی کاناپه‌ای در آپارتمان اپستین در منهتن نشسته بود، با لمس بدن او، وی را مورد اذیت و آزار جنسی قرار داده است. اگرچه کاخ باکینگهام پیشتر این اتهامات را «کاملا غیرواقعی» خوانده بود، اما شوبرگ قریب ۴۰ مدرک از ادعای خود را ضمیمه پرونده کرده است. برخی از اسناد منتشر شده به این موضوع اشاره می‌کنند که چگونه دختران متقاعد شده‌اند که به خانه اپستین بروند و سپس از آنها خواسته شده که دوستان خود را برای پرداخت اضافی بیاورند.

نکته قابل تأمل در بررسی اسناد منتشر شده، رویه «بی‌بی‌سی» و برجسته‌کردن اسامی روسای جمهور امریکاست؛ شگردی که به نظر می‌رسد تلاش برای کمرنگ‌کردن اتهام‌ها درباره شاهزاده اندروست.

بی‌بی‌سی در گزارشی با تأکید بر اینکه نام بیل کلینتون رئیس جمهوری سابق امریکا بارها و بارها در اسناد آمده است، به نقل از نمایندگان کلینتون تأکید کرده، رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی است از جرایم اپستین «هیچ اطلاعاتی ندارد». در این اسناد هیچ اشاره‌ای به کاری خلاف قانون از سوی دونالد ترامپ هم نشده و واضح‌ترین اتهامات متوجه فرزند ملکه انگلیس است.

مرگ ناگهانی جفری اپستین در زندان با ادعای خودکشی یادآور مرگ مشکوک «اسلوبودان میلوشویچ» سرکرده صرب‌ها در کشتار بالکان بود که پیش از شهادت علیه بیل کلینتون در زندان لاهه به طرز مبهمی درگذشت . مشابهت مرگ اپستین با میلوسویچ ابهام‌ها در پرونده رسوایی جنسی را بیشتر می کند. به ویژه انکه خاندان سلطنتی انگلیس در این فقره اصلا خوشنام نیستند.

براساس اسناد موجود، چارلز سوم در دوران ولیعهدی و در طول زندگی مشترک با دایانا، با «کاملیا پارکر» که در آن زمان متأهل بود، رابطه نامشروع داشته است. چارلز در سال ۲۰۰۵ میلادی با کاملیا ازدواج کرد.

در نمودی دیگر از فساد جنسی خاندان سلطنتی انگلیس هری، نوه‌ ملکه الیزابت، به دلیل روابط عاشقانه‌ متعددش با زنان، حضور در مهمانی‌های متعدد و انتشار عکس‌هایی از او در حالت مستی، لقب «شاهزاده مهمانی» را از رسانه‌ها دریافت کرد.

البته سابقه فساد اخلاقی خاندان سلطنتی بریتانیا به بیش از صد سال می‌رسد؛ مثلا ادوارد هفتم در سال ۱۸۷۰، آلوده روابط نامشروع بود و همگان از فساد جرج پنجم و روابط ضد اخلاقی اش آگاه بودند. در سال ۱۸۹۱ میلادی، پسر ادوارد پنجم که با دو زن بدنام رابطه و مکاتبه داشت، ناچار شد به آنان باج دهد تا بتواند نامه هایش را پس بگیرد و ماجرا را پایان دهد، اما شماری از نامه های این فسادها بعدها در حراجی‌های انگلیس به فروش رفت. حالا انتشار اسناد دادگاه گیلین ماکسول، دوست‌دختر و همدست اپستین، جنجال تازه‌ای علیه خاندان سلطنتی درست کرده است. گیلین ماکسول سال ۲۰۲۱ توسط هیأت‌منصفه نیویورک به اتهام توطئه و قاچاق مربوط به اپستین، برای یک دهه آزار و اذیت دختران زیر سن قانونی مجرم شناخته شد و در حال گذراندن محکومیت ۲۰ ساله خود در زندان است.

توالی پرونده های فساد اخلاقی خاندان سلطنتی انگلیس بار دیگر گروه‌های جمهوری خواه و مخالف تداوم سلطنت در انگلیس را نیز فعال کرده و طی روزهای گذشته مقالات متعددی در روزنامه های این کشور پیرامون ضرورت ایجاد تغییر در ساختار حکومتی بریتانیا و پایان دادن به نظام سلطنتی پر هزینه و بی فایده منتشر شده است.

منبع: نورنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    3 0
    خاک بر سرشون جالبه که به خودش لقب نجیب زاده هم میدن اره ارواح عمتون خیلی نجیب زاده هستین اون بیل کلینتون که بیمار جنسی خاک بر سر مرده شور برده 😈🤮👹
    • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
      0 0
      اینها عجیب زاده هستند نه نجیب زاده 😂

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس