اعلام آمار دقیق شهدای کرمان از سوی معاون امنیتی وزیر کشور

معاون امنیتی وزیر کشور با اشاره به برخی آمارهای نادرست از تعداد شهدای حادثه کرمان، آمار دقیق این شهدا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سید مجید میراحمدی معاون سیاسی و امنیتی وزارت کشور با اشاره به انتشار برخی آمارهای ضد و نقیض درباره آمار شهدا و مجروحین حادثه تروریستی کرمان گفت: تا این زمان جمع کل شهدای این حادثه به ۸۹ نفر رسیده که ۴۵ شهید از شهر کرمان، ۴۰ شهید از سایر شهرهای استان کرمان، ۱ شهید از مشهد و ۱ شهید هم از تهران است، دو نفر از شهدا هم در حال بررسی است که از کدام شهرها هستند که در مجموع ۸۹ نفر شهید شده اند که ۱۲ نفر اتباع افغانستانی هستند که آنها نیز جزیی از آمار شهرهای گفته شده هستند.

وی ادامه داد: از مجموع شهدا افراد زیر ۱۸ سال ۳۰ نفر و افراد زیر ۱۰ سال هم ۹ نفر هستند و در کل ۲۸ نفر از شهدا زیر ۱۸ سال هستند.

میراحمدی تاکید کرد: ۳۶ نفر از شهدا از بانوان و ۵۳ نفر هم از مردان هستند.

معاون امنیتی وزارت کشور گفت: تعداد انگشت شماری از افراد مجروح شده هم به دستگاه‌های پزشکی متصل هستند و در بخش مراقبت‌های ویژه هستند و احتمال دارد تعداد کمی نیز به شهدا اضافه شود.

معاون امنیتی وزارت کشور یادآور شد: بقایای اجساد دو نفر از تروریست‌ها که مربوط به قسمت کمر به پایین آنهاست به دست آمده و محرز و قطعی شده که هر دو عملیات انتحاری بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    34 0
    چطور میشه از مجموع شهدا افراد زیر ۱۸ سال ۳۰ نفر باشند و در کل ۲۸ نفر از شهدا زیر ۱۸ سال باشند تعداد زنان شهید هم طبق لیست بالای 44 نفر هست نه 36 نفر
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    گفتن هرکس درفضای مجازی باین کشتاراعتراض کنه خفه میشه وبهتره خفه بشیم و نگیم چرا اینا کشته ومجروح شدن!!!!!!!!!!!!
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    شهدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شهیدچی؟؟؟
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    سردار باورت می‌شود؟ مسیر تو جهانی شده است؟ مردم با «چفیه مقاومت، پرچم فلسطین و شعار فلسطین آزاد»در خیابان‌های سانفرانسیسکو، فرانسه، المان، پاریس، لندن، واشنگتن، تگزاس، نیویورک، سوئد، استامبول، ترکیه، ایتالیا، آرژانتین، یمن، ترکیه...ودرواقع تمام جهان. آنها حتی دیگر برای غزه مراسم میگیرند، اسرائیل را تحریم می‌کنند و... سردار اشک تو، مسیر تو، جهانی شده است. آمریکا و اسرائیل وحشی و انیران ها، از مسیر و شکوه جهانی تو هم می‌ترسند و حسادت میکنند که در چهارمین سالگردت زائران تو را این چنین به شهادت رساندند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس