به گزارش مشرق، علی صمدزاده، فعال رسانه در توئیتر خود نوشت:

بیش از ۲ سال پیش نوشتم، زمانی که آمریکایی‌ها تصمیم به خروج از افغانستان و مذاکرات با طالبان گرفتند تا پیش از خروج(۲۰۱۵ تا ۲۰۲۱)، از طریق CIA بیش از ۵۰۰۰ مزدور افغان را برای عملیات‌های اطلاعاتی در این کشور و محیط پیرامونی‌اش آموزش دادند.

جغرافیای منطقه ما در چارچوب تقسیمات نظامی آمریکایی‌ها در محدوده عمل سنتکام دسته‌بندی شده است. اسرائیل از ۳سال پیش، از حوزه اختیارات یوکام به سنتکام انتقال یافته است و مبتنی بر این انتقال، دسترسی عملیاتی به ظرفیت‌های موجود نیروهای آمریکایی در منطقه یافته است.

ارتباط آمریکایی‌ها با هسته‌های داعش در سرتاسر منطقه مستند و مسجل است. درباره ارتباط مستمر صهیونیست‌ها با گروه‌های تکفیری و داعش در بحران سوریه نیز مستندات قابل توجهی وجود دارد. به طور حتم، زنجیره عملیات‌های اطلاعاتی جاری علیه ایران، سرمنشأ آمریکایی/اسرائیلی دارد.

عملیات‌های اطلاعاتی علیه ایران، سرمنشأ آمریکایی-اسرائیلی دارد

عملیات‌های اطلاعاتی علیه ایران، سرمنشأ آمریکایی-اسرائیلی دارد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 2
    آمریکای احمق خودش رو به خریّت زدند... مثل اینکه یه کارمند سیا یا ارتش آمریکا، تروری رو به عهده بگیره :) احمقند با این نقشه های احمقانه‌شون!!! :)
  • احمد IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 0
    اینکه آمریکا و فرزند نامشروعش دست به ترورهای کور می زنند قطعاً از روی ناچاری است والا اگر توان مقابله در میدان نبرد را داشتند دست به این نوع اقدامات کور نمی زدند. موشک های حزب الله مقتدر به مرون کجا و کشتن شیعیان مظلوم در کرمان و کابل کجا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس