پیروزی سخت بارسلونا در پایان نیم‌فصل نخست لالیگا

نیمه نخست فصل جاری لالیگا با ثبت یک پیروزی لحظه آخری در کارنامه تیم فوتبال بارسلونا خاتمه یافت.

به گزارش مشرق، در آخرین بازی از هفته نوزدهم - هفته پایانی نیم‌فصل نخست لالیگا - بامداد امروز (جمعه) تیم فوتبال بارسلونا میهمان تیم لاس‌پالماس بود که این بازی با برتری ۲ بر یک شاگردان ژاوی هرناندس همراه بود.

در این دیدار ابتدا زردپوشان جزایر قناری بودند که توسط بازیکن پیشین بارسلونا، منیر الحدادی در دقیقه ۱۲ دروازه میهمان کاتالان را باز کردند. این گل برای پیروزی لاس‌پالماس در نیمه نخست کافی بود، اما در نیمه دوم داستان بازی تغییر کرد و بارسلونا با گلزنی فران تورس در دقیقه ۵۶ کار را به تساوی کشاند.

کاتالان‌ها که تساوی هم برای‌شان نتیجه چندان مطلوبی نبود، به تلاش برای کسب تمام امتیازات بازی ادامه دادند و در نهایت در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم توسط ایلکای گوندوگان از روی نقطه پنالتی- پنالتی که خودش آن را گرفت - به گل رسیدند و کامبک خود را کامل کردند. دیگر اتفاق مهم این بازی مصدومیت ژوائو کانسلو دفاع راست پرتغالی بارسلونا در دقیقه ۱۱ بود که او را مجبور به ترک میدان کرد.

با این نتیجه بارسلونا دوازدهمین پیروزی‌اش را در این فصل لالیگا کسب کرد و ۴۱ امتیازی شد تا فاصله‌اش با دو تیم بالانشین جدول، رئال مادرید و جیرونا بیشتر از هفت امتیاز نشود.

در جدول پس از رئال مادرید و جیرونا که هر دو با ۴۸ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب اول و دوم هستند، بارسلونای ۴۱ امتیازی سوم است و اتلتیک بیلبائو با ۳۸ امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس