چهار هزار و ۶۹۰ دستگاه اتوبوس خریداری شده است

پلیس راهور پایتخت از اجرای تمهیدات ترافیکی در اطراف مصلی تهران در راستای برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش مشرق، امروز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ فیروز کشیر در جمع خبرنگاران از اجرای تمهیدات ترافیکی در راستای برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مصلی تهران خبر داد.

وی با بیان اینکه امروز این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی تهران برگزار می‌شود تصریح کرد: شهروندان و مراجعه کنندگان گرامی باید از توقف در اطراف و محدوده‌های پیرامونی مصلی تهران خودداری کرده و صرفا خودروهای خود را در پارکینگ هایی که به همین منظور در اطراف مصلی آماده شده اند پارک کنند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: اگر ازدحام و میزان مراجعه افراد افزایش یابد پلیس راهور اجازه پارک خودروها را در بزرگراه شهید سلیمانی و خیابان قنبرزاده و هچنین بین خیابان‌های قنبرزاده و سهرودی مانند هویزه، عشقیار و ... خواهد داد ولی پارکینگ‌ها باز بوده و آمادگی پذیرش مراجعه کنندگان به مصلی تهران را دارند.

وی گفت: سیستم حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس و مترو نیز آماده جابجایی مسافران و شهروندان است؛ همچنین هر دو ایستگاه مصلی و شهید بهشتی نیز آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان است.

وی به شهروندان توصیه کرد: جهت سهولت تردد به مصلی از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کرده تا بتوانند به سهولت تردد داشته و در این مراسم شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس