کد خبر 1561673
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۱
شهادت نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در حمله رژیم صهیونیستی به بیروت

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه‌ای، رسما شهادت صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی این جنش در جریان حمله پهپادی صهیونیستها به جنوب لبنان را تأیید کرد.

به گزارش مشرق، منابع خبری از وقوع انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند. خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که این انفجار ناشی از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش منابع لبنانی، پهپاد صهیونیستی، یک دفتر متعلق به حماس را در المشرفیه هدف قرار داد که در پی آن چند نفر زخمی شدند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه‌ای، رسما شهادت صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی این جنش در جریان حمله پهپادی صهیونیستها به جنوب لبنان را تأیید کرد.

«حسین جشی» نماینده پارلمان لبنان در این خصوص تأکید کرد که این جنبش حزب الله قطعا به این ترور پاسخ خواهد داد و این مسئله قطعی است، ولی زمان آن مشخص نیست.

به گفته جشی، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرده است که به هر گونه حمله به هر شخصیتی در لبنان با هر تابعیتی که باشد، پاسخ داده خواهد شد. هر چند حزب الله در تلاش است امور را در ضمن قواعد درگیری حفظ کند، ولی رژیم صهیونیستی در حال گسترش آن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    7 8
    خدا رحمتش کند
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      2 0
      خدا نصیب تو بکنه
  • نصر IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    1 1
    انشاءالله با بیرون راندن امریکائیان و انگلیسی ها از منطقه و نابودی رزیم جعلی اسرائیل انتقام خون شهیدام گرفته خواهد شد .انشاءالله
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 1
    این چه وضعی اطلاعات امنیتی محور مقاومت بسیار ضعیف تمام فرماندهان و......... محور مقاومت ترور شدن هیچکدام در رویارویی مستقیم شهید نشدن
  • ناشناس IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    1 1
    کشورهای عربی حتی محکوم نکردند این رژیم فاسد را یک سئوال درضهن مردم است تابه حال عزیزان ارزشمندی را ترور کردند ‌بازهم ترور خواهند کرد چرا آن ملعونها می‌توانند ما نمیتوانیم مردم دل‌هاشون خونه فقط وعده و وعید می‌دهند شمارا به خدا کاری کنید مردم شاد شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس