کد خبر 1561301
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
یک احتمال جدی؛ سردار بعد از فلسطین و میلان در قطر

به نظر می‌رسد ستاره ایرانی آ.اس رم ایتالیا بعد از دیدار این تیم برابر آ.ث میلان(۲۴ دی)، در قطر به ملی‌پوشان ایران اضافه خواهد شد.

به گزارش مشرق، یکی دو روز قبل بود که امیر قلعه‌نویی لیست بازیکنان تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا را اعلام کرد. این فهرست ۲۷ نفره حاوی یک نکته مهم بود. در توضیحات بخش رسانه‌ای تیم ملی عنوان شد که اگر باشگاه رم با حضور سردار آزمون موافقت کند، این بازیکن همراه تیم ملی راهی قطر خواهد شد. طی دو روز اخیر اما فدراسیون فوتبال مکاتبه‌هایی با باشگاه رم انجام داده و البته آزمون هم در تلاش است تا مسئولان باشگاه ایتالیایی را نسبت به صدور مجوز راضی کند.

اما برنامه رم در یک ماه آینده نشان می‌دهد که این تیم دیدارهای فشرده‌ای پیش رو دارد. رم فردا در جام حذفی ایتالیا به مصاف کرمونزه می‌رود؛ ۱۷ دی‌ماه در سری‌آ ایتالیا میزبان آتالانتا است، ۲۴ دی‌ماه در سن‌سیرو به مصاف میلان می‌رود، اول بهمن‌ماه میزبان هلاس ورونا است، ۸ بهمن به میهمانی سالرنیتانا می‌رود، ۱۵ بهمن میزبان کالیاری است و ۲۲ بهمن هم باید در ورزشگاه المپیکو از اینترمیلان پذیرایی کند.

از طرفی تیم ملی ایران ۲۴ دی اولین بازی مرحله گروهی خود را مقابل فلسطین برگزار می‌کند، ۲۹ دی برابر هنگ‌کنگ قرار می‌گیرد و سوم بهمن‌ماه هم آخرین بازی مرحله مقدماتی را مقابل امارات برگزار می‌کند.

مکاتبه‌های فدراسیون فوتبال و باشگاه رم احتمالاً منجر به کسب نتیجه می‌شود، منتهی با این تفاوت که سردار شاید بعد از بازی با میلان در تاریخ ۲۴ دی‌ماه به قطر برود و به این ترتیب بازی نخست مقابل فلسطین را از دست خواهد داد. این جدی‌ترین احتمال درباره نتیجه مذاکرات رم و فدراسیون فوتبال است. باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم آیا اتفاق جدیدی رخ می‌دهد یا خیر.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    امید ابراهیمی و انصاری فرد سنشون بالاست روزبه و شجاع کند هستند
  • DE ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۲
    0 0
    یک سوم این لیست اصلا شایستگی فنی وسنی در تیم ملی را ندارند ودر حد تیم ملی نیستند ،انصاری فرد و حاج صفی،چشمی،ابراهیمی ناآماده، کنعانی زادگان تنبل حاشیه ساز و مجید حسینی خشن و بی استعداد که فقط پنالتی میده به حریف، پس جلالی وزاهدی کوشن، این تیم پیرمردهای آزموده شده لی کارنامه هیچی نمیشه وبا سرشکستگی پس از مرحله گروهی خیلی زود از بازیها خداحافظی می‌کن مثل همیشه، فقط مايه سرشکستگی و نااميدی مردم هستند حیف بیت‌المال که خرج اینا میشه وبهدر میره .کاشکی این هزینه ها خرج کشتی یا والیبال يا یه رشته‌ دیگری میشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس