کد خبر 1561155
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
قهرمان سابق جهان به اتهام قتل همسرش بازداشت شد

دوچرخه‌سوار المپیکی استرالیا به اتهام قتل همسر ورزشکارش دستگیر شد و باید در دادگاه حاضر شود.

به گزارش مشرق، روهان دنیس، قهرمان اسبق دوچرخه‌سواری جهان در ارتباط با مرگ همسرش، ملیسا هاسکینز، دوچرخه‌سوار المپیکی، که پس از تصادف در آدلاید جان خود را از دست داد، متهم شده است.

رسانه‌های استرالیایی می‌گویند دنیس به دلیل رانندگی خطرناک، به خطر انداختن زندگی و رانندگی بدون مراقبت‌های لازم متهم شده است. گزارش‌ها می‌گویند که او برای حضور در دادگاه آدلاید در ماه مارس وثیقه گذاشته شده است.

هاسکینز ۳۲ ساله در المپیک لندن و ریودوژانیرو برای استرالیا شرکت کرد.

پلیس آدلاید جنوبی اعلام کرد که در پی گزارش‌هایی که یک زن با یک وسیله نقلیه برخورد کرده است، عصر شنبه به آدرسی در مدیندی، حومه آدلاید، فراخوانده شد. پلیس گفت این زن که بعداً به نام هاسکینز شناخته شد، پس از انتقال به بیمارستان رویال آدلاید و به دلیل جراحات جدی، جان باخت.

دنیس در مسابقات جهانی ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ در مسابقات تعقیبی تیمی مدال طلا گرفت و در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ قهرمان تایم تریل جهان شد. او در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن در ماده تعقیبی تیمی نقره و در بازی های ۲۰۲۰ توکیو در تایم تریل جاده برنز گرفت. او همچنین برنده مرحله تور دو فرانس، ژیرو دیتالیا و وولتا اسپانیایی است.

این رکابزن سال گذشته از دوچرخه سواری بازنشسته شد. او و هاسکینز در سال ۲۰۱۸ ازدواج کرده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    بالاخره داخل ماشین بوده یا با یک وسیله نقلیه تصادف کرده؟
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    چطور انها اسم و عکس متهم را منتشر میکنند و ما در ایران اسم و عکس دزدهایی که گوش چند نفر را بریدند و چند نفر را کشتند را اعلام نمی کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ و ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس