شرایط رقابت و مشارکت برای انتخابات اسفند ماه فراهم است

معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور گفت: شرایط رقابت و مشارکت برای انتخابات ۱۱ اسفند امسال فراهم است.

به گزارش مشرق، نشست معاونان و مدیران سیاسی استانداری‌های سراسر کشور روز یکشنبه با موضوع انتخابات، در سالن پیامبر اعظم (ص) و به ریاست «سید محمد تقی شاهچراغی» معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور برگزار شد.

رییس ستاد انتخابات کشور در این نشست، طی سخنانی با اشاره به تحولات جهانی و منطقه از جمله اوضاع سرزمین‌های اشغالی و شکست رژیم صهیونیستی در جنگ همه جانبه علیه مردم غزه، گفت: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در بیرون مرزها با همه وجود عرض اندام می‌کند و این نشان از قدرت ملت سرافراز ایران اسلامی دارد.

وی با اشاره با اینکه دشمن در پی تحمل شکست‌های متعدد در عرصه‌های مختلف و در مقابل صلابت و ایستادگی ملت ایران در حال برنامه ریزی برای ایجاد ناامنی در داخل کشور در آستانه انتخابات است، افزود: بررسی‌های نشان می‌دهد کانون توجه و تمرکز دشمنان نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های امنیتی است.

شاهچراغی با اشاره به اینکه نیرنگ‌ها و اقدامات دشمن در عرصه سیاسی نیز یک سیر و تحرک صعودی را نشان می‌دهد، اظهار داشت: دشمنان ملت ایران، دو محور عدم مشارکت و تحریم انتخابات را در دستور کار قرار داده‌اند که بدون تردید با حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف با شکست روبرو خواهد شد.

معاون وزیر کشور با تأکید بر جایگاه ولایت و رهنمودهایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای امسال تاکنون در راستای موضوع انتخابات داشته‌اند، گفت: این نشان از آن دارد که انتخابات امسال با توجه به شرایط جهانی و منطقه یک رویداد بسیار مهم است.

وی به موضوع مشارکت حداکثری به عنوان راهبرد مورد نظر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: صحنه‌های پیش روی ملت ایران از جمله آیین‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و اعیاد ماه‌های مبارک رجب و شعبان فرصت مناسبی برای زمینه سازی مولفه مشارکت برای انتخابات امسال است.

حجت الاسلام رضا عزت‌زمانی، معاون فرهنگی و امور تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این نشست، گزارشی با محوریت گونه شناسی مردم ایران و موضوع مشارکت ارائه کرد.

این گزارش سپس توسط یکی از کارشناسان سازمان تبلیغات اسلامی تشریح شد که نشان می‌دهد جامعه ایران به‌رغم اقلیم‌ها و گونه‌های مختلف در دو مؤلفه دینداری و تکنولوژیک بودن، مشترک هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس