حمایت جامعه کاراته ایران از کاراته‎‌کای فلسطینی مجروح در حملات صهیونیست‌ها

جامعه کاراته‌ کشورمان با حمایت از کاراته‌کای فلسطینی که در جریان حملات رژیم صهیونیستی، دچار نقص عضو شده است، خواستار حمایت فدراسیون جهانی از وی شدند.

به گزارش مشرق، در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، نغم ابوسمره کاراته‌کای تیم ملی بانوان فلسطین که یکی از امیدهای این کشور برای کسب افتخار در میادین جهانی بود، در حمله هوایی به منزلش، پای راست خود را از دست داد تا وداعی تلخ با رویای قهرمانی در میادین کاراته داشته باشد.

در پی این اتفاق تلخ، تعدادی از بانوان کاراته‌کای ایران در فضای مجازی ضمن محکومیت این اقدام، حمایت خود را از وی اعلام کردند و خواستار توجه فدراسیون جهانی کاراته به وضعیت نغم ابوسمره شدند.

پدر این کاراته‌کای فلسطینی نیز از فدراسیون جهانی و آسیایی خواست به دختر او که از ناحیه سر نیز دچار آسیب‌دیدگی شده است، کمک کنند تا بتواند پس از درمان به فعالیت ورزشی بپردازد.

حمایت جامعه کاراته ایران از بانوی کاراته‎‌کای فلسطینی که پای خود را از دست داد +عکس

حمایت جامعه کاراته ایران از بانوی کاراته‎‌کای فلسطینی که پای خود را از دست داد +عکس

به‌دنبال عملیات مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) موسوم به «طوفان الاقصی» به رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر(۱۵ مهر)، اشغالگران در اقدامی تلافی‌جویانه و وحشیانه، نوار غزه را هدف بمباران و حملات بی‌وقفه قرار داده‌اند به طوری که براساس اعلام وزارت بهداشت غزه، در هشتاد و پنجمین روز جنگ، شمار شهدای نوار غزه به ۲۱ هزار و ۶۷۲ نفر رسیده است.

منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس