تنبیه بدنی به هر نحوی، خط قرمز وزارت آموزش و پرورش است

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: تنبیه بدنی به هر نحوی،خط قرمز وزارت آموزش و پرورش است و موارد بسیار اندک تنبیه بدنی در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی و افراد خاطی به هیأت رسیدگی معرفی شدند.

به گزارش مشرق، به دنبال انتشار مطالبی در خصوص تنبیه بدنی دانش آموزان در فضای مجازی، روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اطلاعیه‌ای صادر کرد و هر گونه مطالبی در خصوص تنبیه بدنی دانش آموزان را کذب، محتوایی نادرست و تحریف شده اعلام و گفته است اگر موارد معدودی از تنبه بدنی هم بوده باشد در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی شده و با افراد خاطی برخورد شده است.

در این اطلاعیه آمده است:

برخی از رسانه‌های معاند خارج از کشور در ادامه تلاش‌های ناموفق خود و در راستای جنگ شناختی و برای تصویرسازی منفی از معلمان فداکار و پرتلاش و ایجاد نگرانی برای والدین گرامی؛ اقدام به انتشار فیلم‌هایی از تنبیه دانش آموزان در مدارس کشورهای دیگر و انتساب آن به مدارس ایران کرده اند. در این راستا برخی حساب‌های وابسته به جریان نفاق و معاندین در رسانه‌های اجتماعی همزمان با انتشار گسترده فیلم تنبیه بدنی یک دانش آموز در کشور هند به عنوان مدارس ایران عزیز و بازنشر برخی فیلم‌های تنبیه بدنی مربوط به سال‌های گذشته کرده‌اند.

در این اطلاعیه عنوان شده است:

تنبیه بدنی به هر نحوی، خط قرمز وزارت آموزش و پرورش است و موارد بسیار اندک تنبیه بدنی طی سال تحصیلی جاری، در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی و افراد خاطی به هیأت رسیدگی به تخلفات معرفی گردیده و لغو ابلاغ شده‌اند.

تلاش خانواده بزرگ تعلیم و تربیت ایران اسلامی؛ ایجاد بستری شاد همراه با آرامش برای فرزندان ایران اسلامی است و در این راه معلمان ارجمند از کلاس تا وزارتخانه؛ در حال تلاش شبانه روزی و جهادی مقدس برای پیشرفت هستند.

دشمنان دانش و فرهنگ ایران عزیز باید بدانند عموم مردم نسبت به این اقدامات دشمنان که برای تخریب وجهه معلمین عزیز کشور صورت می‌پذیرد، هوشیاری دارند و علیرغم این تلاش‌های مذبوحانه، معلمان ارجمند جایگاه والایی نزد آحاد جامعه دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    7 0
    ما را با شلنگ می زدند دبیر ریاضی و عربی
    • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      4 0
      زمان ما همین ۱۰- ۱۵ سال پیش می گفتند این تنبیهات نمک مدرسه است
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    10 0
    تنبیه بدنی ممنوع ! بسیار درست و به جا!! اما معلمی که با ناخن، مصنوعی و لب ژل تزریق شده و مانتو چسب کوتاه و خال کوبی روی بدن وارد یک مدرسه دخترانه میشود آیا توبیخ میشه؟؟!!!!! آیا ضرر و فساد چنین معلمی در کلاس کمتر از تنبیه بدنی است؟!!!! دولت چرا جلوی کارمندان خود را نمی‌گیرد! معلم فرزند من خارج مدرسه کشف حجاب می‌کند و ظاهرا اداره مربوطه برایش مهم نیست!!!
  • بشار عبدالواحد IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    8 0
    خنده داره
  • نرگس مهاجر IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    0 0
    تنبیه بدنی در شهرستانها و روستاها زیاد است. متأسفانه دانش آموزان بازگو نمی کنند. تا مشکلی در ایران، شکل فاجعه پیدا نکند، مخفی می ماند، و این خیلی بد است. قبل از فاجعه باید فکری کرد. آیا وزارت نمی تواند برای این کار بازرس ویژه تعیین کند؟
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    1 0
    فحش و تحقیر چی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس