شکست سپاهان با لشکری از محرومان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دیداری معوقه برابر گل‌گهر سیرجان با حساب سه بر یک شکست خورد تا با قبول دومین باخت متوالی، وارد بحران شود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال گل‌گهر در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ پذیرای سپاهان اصفهانی بود که در این دیدار بسیاری از بازیکنان اصلی خود را به دلیل حکم کمیته انضباطی و همچنین اخراج در دیدار قبلی مقابل آلومینیوم اراک در اختیار نداشت.

سپاهان که ساعتی قبل در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا الهلال را به عنوان حریف خود شناخته بود،‌ در ورزشگاه سردار شهید سلیمانی سیرجان و با قضاوت عباس راکی به میدان رفت و سه بر یک باخت.

در همان دقایق ابتدایی گل‌گهر توسط علیرضا علیزاده به گل رسید تا نبود مهره‌های کلیدی سپاهان بیش از پیش نمایان شود. سپاهانی‌ها روی نیمکت تنها ۴ بازیکن و یک سنگربان را داشتند و دست کادر فنی این تیم برای تدابیر لازم خالی بود. این بازی در ۴۵ دقیقه اول با همان تک گل به سود گل‌گهر به پایان رسید تا هر دو تیم به فکر نیمه دوم باشند.

در دقیقه ۴۷ این بازی ارشیا سرشوق با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا مشکلات سپاهان در این دیدار بیشتر شود. در ادامه روبرتو تورس در دقیقه ۵۲ دومین گل میزبان را به ثمر رساند اما ۷ دقیقه بعد شهریار مغانلو از روی نقطه پنالتی اختلاف را حداقل رساند.

شکست سپاهان با لشکری از محرومان

در شرایطی که سپاهان به دنبال رسیدن به گل تساوی بود ابوالفضل رزاق پور در دقیقه ۸۸ تیر خلاص را زد و برد خانگی گل‌گهر را رقم زد.

سپاهان که در بازی قبل هم مقابل آلومینیوم باخته بود، امروز دومین شکست متوالی‌اش را متحمل شد اما همچنان با ۴۱ امتیاز در صدرجدول قرار دارد. گل‌گهر نیز با این پیروزی به امتیاز ۲۲ رسید و تا رتبه هفتم جدول بالا آمد.

ترکیب گل‌گهر سیرجان

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، بهنام برزای، سید ابوالفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده‌روح، علی‌اصغر عاشوری، روبرتو تورس و سعید سحرخیزان.

سرمربی: مارینوس اوزونیدیس

ترکیب سپاهان اصفهان

نیما میرزازاد، محمد قربانی، محمد دانشگر، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، ارشیا سرشوق، محمدجواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، علی احمدی، شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر.

سرمربی: ژوزه مورایس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    0 4
    تیم استقلال تهران سپاهان اصفهان را نابود کرد.
    • گل آقا IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      1 0
      نه بابا..؟!کی اونوقت رسم بوده بازیکنان همیشه بنام یک تیم سند بخورن شمام از لنگیا یادگرفتین ؟!!؟؟؟
    • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      1 0
      ۱۷:۰۹ این جمله فصار رو یک لنگی میگه!
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      1 0
      کمیته محترم استیناف! از ۴ امتیاز، سه تاش پرید. میشه ۵ تا دیگه مرحمت کنین؟!
  • سوکراتس IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    1 0
    باید نوشت سپاهان با لشکری از کمیته انضباطی و فدراسیون وشبکه ورزشیها ورسانه ها بازی را واگذار کرد فقط مونده بعد از ساکت مورایس را فراری داد اه تو این فوتبال ناپاک
  • CN ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    0 0
    قبلاً می‌گفتیم یکی از تیم‌های سوگلی سرخابی بکمک داوران قهرمان لیگ برتر میشه اما اینبار دوران کم آوردند پس حرفمان را به روز میکنیم، یکی از تیم‌های سوگلی سرخابی بکمک داوران و کمیته انضباطی فدراسیون درپیت فوتبال قهرمان لیگ درپیت برتر میشه.
    • سجاد IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      0 0
      احسن
  • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    1 0
    یک تیم هم که حرفه‌ای بازی می‌کنه، ببین چقدر رسوا و بیشرمانه درصدد نابودیش هستند. انگار با دسته کورها طرفند که تبعیض ایادی فدراسیون بین لنگ و سپاهان رو نمی‌بینند.
  • حمید IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    1 0
    استقلال تهران قهرمان خواهد شد.
  • سجاد IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    1 0
    اگر با سپاهان اینجور نکنن تعجب دارد توف به داور واین فوتبال یک طرفه بايد همة باهم به‌ این کميته انظباطی اعتراض کنيم البته‌ به فيفا نه داخل خاک‌ عالم‌ برسرتون بااين فوتبالتون خوب لاکردار یک توپ بدید سرخ آبی ها ی توپ هم بدید بقيه تيم ها
  • رضا IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    0 2
    وقتی گلر استقلال تهران داور VAR می شود فوتبال ایران را باید نمایشی دانست. نمی خواهند پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان و تیم های شهرستانی قهرمان بشوند. هر بازی برای استقلال تهران پنالتی معیشتی می گیرند تا استقلال تهران قهرمان بشود.
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    0 0
    تا یک خطا اتفاق میافتد تمام بازیکنان به سمت داور میروند ؟!!!، این اصلا در فوتبال حرفه ای توجیه پذیر نیست . بسیاری از بازیهای حساس در دنیا را می بینیم که تا خطا اتفاق میافتد بازیکنان از داور دور میشوند تا شائبه اعتراض پیدا نکند .
  • رضا IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 0
    شله زرد اصفهان و ششتقلال تهران فوتبال ایران را نابود کردند. پزشکان و دندانپزشکان مردم را نابود کردند. به علت تخلفات ششتقلال تهران نتیجه دربی تهران باید سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس