اذعان رژیم صهیونیستی به کشته و زخمی‌شدن ۶ نظامی

ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت ۳ نظامی و زخمی‌شدن ۳ نظامی صهیونیست دیگر در جریان جنگ غزه اذعان کرد.

به گزارش مشرق، با تداوم عملیات طوفان الاقصی از یک سو و حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از سوی دیگر، هر روز شمار نظامیان صهیونیستی که به دست مبارزان مقاومت به هلاکت می‌رسند یا زخمی می‌شوند افزایش می‌یابد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که در جریان جنگ در جنوب نوار غزه یک نظامی، یک سروان نیروهای ذخیره و یک سرگرد ارتش این رژیم به هلاکت رسیده‌اند.

علاوه بر این سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد که یک افسر و ۲ نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی نیز در همین درگیری‌ها به شدت زخمی شده‌اند.

این آمار در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که نظامیان زخمی‌شده در جنگ غزه روز گذشته دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیمارستان را نپذیرفته‌اند و از دیدار با وی سر باز زده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس