شهید سید رضی موسوی هیچ‌گاه لباس جهاد را از تن درنیاورد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید سید رضی موسوی یکی از باسابقه‌ترین و مؤثرترین فرماندهان سپاه بود و هیچ‌گاه لباس جهاد را از تن درنیاورد.

به گزارش مشرق، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم تشییع پیکر سردار شهید سید رضی موسوی، گفت: آن شهید بزرگوار یکی از باسابقه‌ترین و مؤثرترین فرماندهان سپاه بود.

وی بیان کرد: او در ۴۵ سال زندگی خود هرگز لباس جهاد را از تن خارج نکرد. شهید سید رضی موسوی صادق و اهل وفا بود و شما حتی در تصویر او جدیت، محبت، شدت نسبت به کفار و رأفت نسبت به مؤمنان را می‌بینید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آن شهید بزرگوار ثابت قدم بود و دشمن او را به خوبی می‌شناخت چون از او ضربات سنگینی خورده بود.

سرلشکر سلامی ادامه داد: وظیفه دارم از خانواده صبور و شکیبای آن شهید بزرگوار تشکر کنم که خطر و سختی زیادی را پذیرفتند و ایثار کردند.

وی افزود: جبهه مقاومت در حال چیدن ثمرات نهال‌هایی است که توسط این عزیزان و شهدا کاشته شده است. این را بدانید که عملیات طوفان الاقصی کاملاً عملیات فلسطینی بود و توسط خود آنان طراحی و اجرا شد و هیچ جریان خارج از فلسطین در این موضوع مداخله نداشت. در انتقام از شهادت حاج قاسم به عاملان و آمران آن ترور ناجوانمردانه کار داریم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: طوفان الاقصی شکفتن یک بغض ۷۵ ساله مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بود. انصارالله هویت یمنی دارد و صاحب اراده و راهبرد است و خودش تصمیم می‌گیرد و تصمیمات آنان به ما ارتباطی ندارد. درباره حزب الله لبنان هم اینگونه است و درست است که ما یک اتصال اعتقادی و آرمانی داریم، اما آنان بر اساس مصالح و تصمیم خود عمل می‌کنند. ما هم تا انتها در کنار مقاومت بی انتهای فلسطین می‌مانیم. ما هر عملی انجام دهیم، می‌گوئیم و نمی‌ترسیم.

سرلشکر سلامی گفت: به زودی فلسطین پیروز و دشمنان جهان اسلام با سرافکندگی صحنه را ترک می‌کنند و به دلیل شکست‌های پی در پی سید رضی موسوی را به شهادت رساندند که بدانند انتقام ما همیشه سخت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • mehdi IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    29 4
    خدا رحمت کنه ایشون و همه شهدا را یه سوال دارم ،چرا باید یه سخنگو حرفی بزنه که بشه بازیچه برای مطبوعات خارجی ؟ برای اسراییل بعد بیان ماله کشی کنن چرا باید زحمات حماس و فداکاری مردم غزه با یک جمله نسنجیده زیر سوال بره ؟
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    2 29
    این خوبه بزار فکرکنن این صحبت ها از روی ترس هست ولی به نظرمن خردمندانه هست
  • انقلابی منطقی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    28 3
    دونه دونه فرماندهان ما رو می زنند ما فقط وعده آینده میدیم! جالبه
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      16 0
      دقیقاً فقط داریم شعار می دیم.... طرف مقابل هم وحشی تر می شه از این انفعالی که داریم
  • بهنام IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    1 3
    اینکه امثال شهدایی مثل سردار سلیمانی و سید رضی کار خودشون رو نحو احسن انجام دادن و برای ایران از خونشون مایع گذاشتن برای ما مردم هیچ شکی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس