حزب‌الله: اسرائیل با ترور سید رضی وارد مخمصه شد/ او شهید سوریه، ایران، فلسطین و لبنان است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی گفت که رژیم صهیونیستی با ترور سردار «سید رضی موسوی» از مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه خود را وارد یک «مخمصه بزرگ» کرد.

به گزارش مشرق، شیخ نبیل قاووق در این باره گفت: شهید سید رضی موسوی شهید سوریه، ایران، فلسطین و لبنان است و در همه دستاوردها، پیروزی‌ها و ظرفیت‌های روزافزون مقاومت شریک است.

به گزارش پایگاه خبری العهد، وی تاکید کرد، دشمن بحران زده و شکست خورده برای فرار از مخمصه و سرپوش گذاشتن بر شکست‌های خود در غزه، جنوب و همه جبهه‌ها، عملیات و ترور ناجوانمردانه‌ای را در سوریه انجام داد و با این کار خود را وارد یک تنگنای سخت کرد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در بخش دیگری از اظهاراتش درباره جنگ در مرز لبنان و فلسطین اشغالی و تهدیدهای توخالی مقامات رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد، اینکه دشمن صهیونیستی سخنی از اعلان جنگ گسترده علیه لبنان بر زبان نمی‌آورد، ناشی از ناتوانی آن در برابر نیروی مقاومت است که سازنده معادلات بازدارندگی، حافظ کرامت و حاکمیت لبنان است.

تبیل قاووق ادامه داد: تلاش‌های دیپلماتیک و تماس‌های سیاسی که از سوی کشورهای بزرگ صورت می‌گیرد با هدف کمک به لبنان انجام نمی‌شود بلکه در راستای تحقق خواسته‌ها و اهداف دشمن اشغالگر است.

وی همچنین خاطرنشان کرد، مقاومت از موضع قدرت و با اقتدار کامل برای تحمیل معادلات خود بر دشمن و پیروزی در غزه، به نبرد در میدان ادامه می‌دهد و ما هرگز ملت غزه را رها نخواهیم کرد و در جبهه‌های مختلف یعنی در یمن، لبنان، سوریه و عراق از آنها حمایت خواهیم کرد.

این مقام حزب‌الله همچنین با ت،کید بر اینکه یمن یک موضع استراتژیک و تاریخی در راستای مقابله با رژیم صهیونیستی ثبت کرده‌ است، گفت: هرگونه کمک کشورهای عربی یا اسلامی به رژیم اشغالگر، اقدامی ننگین و شرم‌آور بوده و هویت واقعی عربی آن چیزی است که از سوی مقاومت یمن، غزه، لبنان، سوریه و عراق به نمایش گذاشته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • اندیمشک IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    5 0
    اسراییل بااین کارش نابودهست هرکشوری ظلم کندبه یاری:خداون نابودمیشودانشالاه:تعالی
  • غلامحسین DE ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    4 0
    باسلام برشهید سید رضی این چندمین فرمانده ارشد ایرانی است که توسط اسراییل در سوریه به شهادت میرسه ومردم منتظرانتقام هستن محکومیت خالی درد مردم راکم نمیکند فقط انتقام
  • امید IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    1 0
    باید حرومزاده های اسرائیلی را را نابود کنیم
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    2 1
    از تهران برای انتقام خونت طوفان طهران راه می اندازیم و با تراکتور های خودمان تا اسرائیل را شخم میزنیم و در اسرایین صیفی جات می کاریم . جمعی از کشاورزان ورامین هستم . انتقام خون شهید را همه اقشار جامعه می گیریم ما جان سپار این راهیم و تا قدس را آزاد نکنیم خونمان آرام نمیشود
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      1 0
      درود برشرفت مگر از شما کشاورز ها بخاری دراید وگرنه غربگداها در سوراخ موش قایم میشوند . این شهید نبود الان فلسطینی ها با سنگ کلوخ پرتاب می کردند و همه پشتیبانیها و موشک هارا این شهید میرساند . خداوند دوبال فرشته بهش داد تا بهشت پرواز کند
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      0 1
      با صلح هم می شود به قدس رفت و همین الان هم فلسطبتیها در قدس نماز می خوانند و نماز جمعه در آنجا برگزار می شود. و خود فلسطینیها دهها گروهند و به برای کسب قدرت به جان هم می افتند مانند افغانستان که بعد از شکست روسیه و خروج انها افغانها به جان هم افتلدند
  • آرش IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    0 0
    چرا نمیزنین
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    1 0
    فقط انتقام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس