به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه در توئیتی نوشت:

انتقام خون شهید، مقدس‌ترین مسئولیت هاست؛ مشمول مرور زمان نمی شود. و هر قدر مقام شهید بالاتر، انتقام هم واجب تر.

نشان به آن نشان، که ۱۳۶۰ سال از ماجرا گذشته بود؛ اما رزمندگان ما پیش تاخته ما، پشت لباس رزم خویش نوشتند و در نوحه ها خواندند: "می روم تا انتقام سیلی مادر (زهرا) بگیرم".

امیر مومنان (ع)، پهلوانان بسیاری را از لشکر مشرکان و یهودیان را از پا انداخت. اما هم او اگرچه زور بازو داشت، نتوانست انتقام مظلومیت "فاطمه زهرا" سلام الله علیها را بگیرد. و چنان شد که رزمندگان ما منتقم خون مادر شدند.

امروز با همه سختی ها و تلخی ها، طلیعه روزگار فرج است که رزمندگان مومن می توانند سیلی های آبدار و دردناک به گوش مستکبران بنوازنند.

هنوز تا برقراری کامل معادله انتقام، فاصله بسیار است، اما پای مستکبران در بحران های بسیاری گیر است و هر روز، گرفتاری آنها عمیق تر و دردناک تر شده، چنان که صهیونیست‌ها دائما کابوس "تکرار نفرین ۸۰ سالگی" را می بینند.

امام خمینی (ره) در ماجرای ترور استاد مطهری (ره) به نقل از کلام اهل بیت(ع) فرمود:

"آنهایی که به خدا اعتقاد ندارند و به روز جزا، آنها باید بترسند از موت؛ ما و شاگردان مکتب توحید از شهادت نمی‌ هراسیم.

یکی از نکته‌هایی که موافق حدیث تحقق پیدا کرد، این است که در حدیث است که "لَا یَزَالُ یُؤیَّدُ هَذَا الدِّینُ بِالرَجُلِ الفاجر". با مردهای فاجر- به اراده خدا- این دین ما تأیید می‌شود... و لا یزال این طور بوده است.

فرعون با فرعونیت و طغیانش، دین موسی را تأیید می‌ کند، و ابوسفیان با طغیان، دین رسول اکرم را تأیید می‌ کند؛ و محمدرضا با طغیان و عصیان و جور و ستم، دین اسلام را تأیید می‌ کند...

این رجل فاجری که خون عزیز ما را به زمین ریخت، تأیید کرد دین خدا را. یعنی خدا دین خودش را به او تأیید کرد. با ریختن خون عزیز ما، تأیید شد انقلاب ما.

این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزی‌هاست. بریزید خون‌ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید"

شهادت، عزیزترین‌ ها را گلچین می‌ کند. اما بی تابی چرا، اگر به سنّت‌های الهی پایبند باشیم؟ این شهادت‌ ها، خستگان و از نفس‌ افتادگان را سرشار از انگیزه می‌ کند؛ و بی‌خبران را خبر دار می‌سازد و به راه می‌اندازد. این، میانبُر ترین راه خدا برای احیای جان‌ های خسته یا خفته است؛ و کمرشکن‌ ترین کابوس، برای شیطان.

امیر مومنان (ع) فراز و فرود اتفاقات را در افق دیده بود که فرمود: «اِنَّ اَمرُنا صَعبُ مُستَصعَب... همانا کار ما دشوار، و در سختی پیچیده است؛ و سنگینی آن را نمی‌ تواند تحمل کند، مگر بنده‌ای که خداوند قلب او را برای ایمان آزموده است؛ و نمی‌ توانند پذیرنده گفتار ما باشند، مگر سینه‌ های امانتدار و خرد های استوار». (خطبه ۱۸۹ نهج‌البلاغه).

اگر کسی می خواهد انتقام های فزاینده خداوند از مستکبران را فهرست کند، باید به یاد بیاورد اصل پیروزی انقلاب اسلامی و نابودی رژیم پهلوی را، عزت دفاع مقدس و گور به گور شدن صدام متجاوز را، ذلت پیاپی آمریکا در منطقه را، تاسیس حزب الله و انصارالله و حماس و جهاد اسلامی را و ضربات دردناکی که بر پیکر دشمن زدند، و ... اینها همه از نتایج سحر است.

در انتقام خون هیچ شهیدی نباید سر سوزنی سستی کرد؛ چه رسد به این که حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس، محسن فخری زاده و یا سید رضی موسوی باشد. در عین حال، این هیجان شریف و مسئولیت مقدس، نباید لحظه ای ما را از راهبرد نهایی که ازاله رژیم صهیونیستی و شرّ مستکبران است، منصرف کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس