رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه:

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت: همیشه باید هوشیار بود و از اقدامات، نفوذ و دسیسه‌های دشمنان غافل نشد، متأسفانه می‌توان گفت مهمترین رکن و ابزار کاری دشمن در داخل کشور است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جمع هیئت رئیسه، رؤسای مجامع استانی و رؤسای کمیسیون‌های مجمع نمایندگان طلاب که در شهر قم برگزار شد با تسلیت وفات حضرت ام البنین (س) این بانوی بزرگ را اسوه بی بدیل ادب، شجاعت، ولایت پذیری و ولایت مداری و صبر دانست و اظهار داشت: مادران شهدا نیز با تأسی به این الگوی بی نظیر فرزندان خود را به گونه‌ای تربیت کردند که در مسیر ولایت و در دفاع از انقلاب اسلامی تا آخر ایستادند و هنوز هم این راه نورانی در جبهه‌های دیگر مثل دفاع از حرم اهل بیت (ع) ادامه دارد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به شهادت سردار سپاه اسلام شهید سید رضی موسوی از همرزمان و یاران شهید سلیمانی که بدست رژیم منحوس صهیونیستی در حومه دمشق به شهادت رسید، گفت: این شهید والامقام نیز مانند هزاران شهید این سرزمین در دامان یکی از همان شیر زنان در مکتب سید الشهدا (ع) تربیت یافت و تا آخرین لحظه دست از راه و هدف خود برنداشت تا اینکه به یاران شهیدش پیوست.

وی در ادامه با بیان این مطلب که دشمنان این نظام الهی همواره در برابر ملت بزرگ ایران در تمامی عرصه‌ها بویژه در فتنه‌ها سیلی خورده و مغلوب شدند، خاطر نشان ساخت: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران شهره خاص و عام است و یقیناً این اقتدار و امنیت از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و مرهون خون پاک شهیدان و حضور با بصیرت مردم در صحنه است.

وی در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران در هیچ برهه‌ای از زمان، در موضوع مقاومت کوتاه نیامده و در اقدامات تحولی نیز ثانیه‌ای توقف نداشته است و هرچه پیشرفت و حرکت داشته، همراه با تعالی بوده است.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با اشاره به گفتمان رهبر معظم انقلاب در مورد ضرورت تحول و ایجاد یک حرکت جهشی و جهادی گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود همواره بر مسیر «مقاومت» و «تحول» تأکید و جلب اعتماد عمومی جامعه را به عنوان امر محوری عنوان کرده‌اند که در این مسئله روحانیت، نقش اساسی و کاربردی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی اظهار داشت: همیشه باید هوشیار بود و از اقدامات، نفوذ و دسیسه‌های دشمنان غافل نشد، متأسفانه می‌توان گفت مهمترین رکن و ابزار کاری دشمن در داخل کشور است. برخی افراد با سو استفاده از جایگاه و موقعیت اجتماعی خود در لواء مذهب، تجارت، فرهنگ، سیاست و اقتصاد در سطح جامعه حضور دارند که در ظاهر خیلی شناخته شده نیستند، اما اثر گذار هستند.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با بیان این مطلب که دشمن با نفوذ در جریان‌های مختلف بویژه روحانیت سعی در ایجاد اختلاف و فاصله بین آحاد جامعه است، خاطرنشان ساخت: گرفتار کردن روحانیت در مسائلی که دون شأن آنهاست، تخریب آنان را به دنبال خواهد داشت و بدون تردید یکی از برنامه‌های دشمن در این مسیر خدشه وارد کردن به اعتقاد مردم است.

وی ادامه داد: دشمن برنامه دارد که به هر قیمتی، شخصیت و شأنیت طلبه و روحانیت را در سطح جامعه تنزل دهد؛ چرا که از اثرگذاری کلام و حضور طلاب در عرصه‌های گوناگون به خوبی آگاه است، لذا باید این اثرگذاری را قدر دانسته و تقویت نماییم، همچنین باید سعی کنیم دست‌های تفرقه انگیز در بین جمعیت طلبگی را که امروز در حال ضربه زدن به حوزه است شناسایی و کوتاه کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر حوزه‌ها در سطح کشور گفت: با وجود چند برابر شدن حوزه‌های علمیه و طلاب نسبت به اوایل انقلاب هنوز هم در عرصه مختلف مانند آموزش و پرورش، قضاوت و ... شاهد حضور کمرنگ طلاب و فضلا در این جایگاه‌ها هستیم که جا دارد طلاب خوش فکر و صاحب اندیشه و قلم با توجه به نیاز جامعه و نیاز این نهادهای مهم به صورت جدی ورود نمایند و حضور موثرتری داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • نجف اشرفي IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    10 0
    دشمن اختلاسگران ودزدان هستند كه نفوذ كردند درحاكميت ً
    • منصف IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      0 0
      بله دزدان و اختلاسگران دشمنان جامعه هستند ولی یقیناً کسانی که اعتقاد به خداوند و روز حسابرسی(قیامت) دارند به اندازه یک دانه ارزن هم دزدی نمیکنند ببین چه افرادی در این جامعه اعتقادات ضعیف دینی دارند و یا دینداری انها ظاهری است، همانها در مظان اتهام هستند
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    3 1
    خسته نباشید -تازه فهمیدید-شیخ بنفش انگلیسی ۸ سال رییس جمهور بود
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    11 0
    عالمان بی عمل بزرگترین دشمنان اسلام و مسلمینن
  • هادی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    8 0
    خدا پدرتو بیامرزه. یه سر به حوزه های علمیه بزن میفهمی نفوذ یعنی چی. تازه به این فکر افتادید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس