کد خبر 1559653
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
حوادث

یکی از متهمان قتل کارگر پمپ بنزین در حالی دستگیر شد که تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد دومین متهم پرونده هنگام فرار از سوی پلیس مرزبانی ترکیه کشته شده و متهم سوم نیز به ترکیه گریخته است.

به گزارش مشرق، ۴ مهر امسال، درگیری مرگباری در پمپ بنزین محله خزانه تهران به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد. با گزارش این خبر تیم جنایی راهی محل شده و در بررسی‌های اولیه دریافتند کارمند پمپ بنزین با ضربات چاقو از سوی سرنشینان خودروی پژو ۲۰۶ به قتل رسیده است.

یکی از شاهدان در تحقیقات گفت: پسر و دختری جوان سوار بر خودروی پژو ۲۰۶ مقابل نازل بنزین توقف کردند اما پسر جوان کارت سوخت به همراه نداشت و تلفنی با شخصی تماس گرفت و از او کارت سوخت خواست. لحظاتی بعد دو پسر جوان خود را به پمپ بنزین رساندند و به سمت پیرمردی که در حال بنزین زدن بود، رفتند و کارت سوخت او را از دستگاه بیرون کشیدند. کارمند پمپ بنزین با دیدن این صحنه به سمت آنها رفت و اعتراض کرد و سه پسر جوان هم با چاقو به جان کارمند جوان افتادند و او را مجروح کردند که در راه بیمارستان جانش را از دست داد.

در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف پمپ بنزین تصاویر پژوسواران به دست آمد و در تحقیقات پلیسی هویت عامل اصلی این جنایت به نام سعید معروف به فلافل را که از اراذل و اوباش منطقه بود، شناسایی کردند. در ادامه مشخص شد دختر جوانی که به همراه سعید بوده نامزدش است و یکی از پسران جوان به نام وحید برادر ناتنی او و چهارمین نفر هم آرش دوست آنهاست.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان جنایی دریافتند که سعید از سوی پلیس امنیت به خاطر شرارت و قاچاق مواد مخدر نیز تحت تعقیب بوده است. ردزنی‌های پلیسی نشان می‌داد که چهار متهم جوان تهران را ترک کرده و قصد خروج غیرقانونی از کشور را دارند. در این میان وحید و آرش موفق شده بودند قاچاقی از مرزهای ترکیه فرار کنند اما سعید و نامزدش در این فرار ناموفق مانده بودند.

مرگ در نقطه مرزی

در حالی که بررسی‌های تیم جنایی ادامه داشت؛ مشخص شد آرش، قصد داشته قاچاقی از ترکیه به آلمان برود اما در حال فرار توسط مأموران مرزی ترکیه کشته شده است. وحید برادر ناتنی سعید نیز در ترکیه نزد پدر و مادرش است. والدین وحید مدتی قبل به خاطر قاچاق مواد مخدر از افغانستان به ترکیه به زندان افتاده و پس از تحمل حبس آزاد شده بودند.

بررسی‌های تیم جنایی و ردزنی‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دریافتند سعید دوباره به تهران برگشته است و در عملیاتی ویژه پسر جوان را که سابقه دو فقره آزار و اذیت و فروش مواد مخدر در پرونده خود داشت، بازداشت کردند. سعید در تحقیقات گفت: آن شب چون کارت سوخت نداشتم به برادرم زنگ زدم و از او خواستم برایم کارت سوخت بیاورد. وحید با آرش آمد اما هیچ کدام حال خوبی نداشتند و مست بودند. آنها ناگهان کارت سوخت پیرمردی را برداشتند و همین موضوع باعث اعتراض کارمند پمپ بنزین شد و سه نفری با چاقو به او حمله کردیم و هر کدام ضربه‌ای به او زدیم، اما قصد ما قتل نبود.

فرار به افغانستان

او ادامه داد: من و نامزدم چند بار سعی کردیم به ترکیه برویم اما نتوانستیم، بعد تصمیم گرفتیم به افغانستان برویم. با خودم گفتم مدتی در آنجا می‌مانم تا بتوانم رضایت اولیای دم را بگیرم اما در افغانستان شرایط خوب نبود و پول‌هایم تمام شد و از طرفی برخوردهای نامناسبی با من شد به همین دلیل تصمیم گرفتم دوباره به ایران برگردم.

باتوجه به اینکه درگیری مرگبار از سوی سه پسر جوان صورت گرفته است، تحقیقات برای دستگیری وحید ادامه دارد و متهم جوان نیز در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • سهیل IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    27 2
    افغانستان برو اونجا حالتو جا میارن، قضات طالبان اختیار اعدام دزد و شرور را به صورت صحرایی توسط مردم اهدا کرده کتک خوردی اونجا؟ نوش جونت
    • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      14 5
      باز هم افاغنه کل جنایات مال اینهاست نصف موتورسواران تهران افغانی شدن
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      9 3
      وقتی قوه قضاییه برای مصرف مشروبات الکلی حکم خدا را در ملا عام اجرا نمیکنه همین باعث اقدامات بعدی میشه
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      8 0
      ترکیه تبدیل به سطل زباله ایی شده که هر فرد فاسد و مجرمی را پذیرش می کند
  • ... IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    25 0
    ارازل هم ارازل قدیم ضعیف تر از خودشونو نمیزدن با چاقو افتادن بجون کارگر بینوا میگه قصدمون کشتن نبود پس میخواستین دلو رودشو چکاب کنید
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    5 1
    این تصویر مربوط به یه ماجرای دیگست ظاهرا
    • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      3 1
      ماجرای دیگ نیست بلکه ماجرای بنزین است
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    27 0
    این اراذل واوباش بی اصل ونسب را اعدام و راهی جهنم کنین! وجودنکبتبارشون در جامعه حال همه را بهم میزنه!
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    20 0
    چه کارگران شریفی پیدا می شوند که بخاطر دفاع از پیرمرد جان خود را از دست می دهند و ما حتی نامش را نمی دانیم
  • محمدحسین IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    15 0
    دو بار اعدام کنید این بی شرف ها رو تا جامعه آروم بشه
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      3 0
      اونوقت جواب مصی و باران و ترانه و علی کریمی و دیگر سلبریتیهای هالو را تو می دهی ؟؟
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    8 0
    اراذل و اوباش وحشی و شرور دست کمی از صهیونیستهای جنایتکار ندارن همشون باید از صفحهٔ روزگار محو گردند
  • نیما IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    10 1
    مجلس و قوه قضائیه باید با فروشنده های مشروب خیییلی جدی برخورد کنن، خیلی از این اتفاقات دلیشل مستی و بی عقلی هست
  • علی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    6 0
    چرا ارازل و اوباش را بعد دستگیری اعدام نمیکنند، لااقل دستشان را قطع کنید، ببینید این فرد چه فکری کثیفی داشته و اینکه میگه میخواستم چندسال درافغانستان باشم و بعد از مدتی بیام ایران و رضایت بگیرم، ارازل اینجوریند و باید اعدام گردند.
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    0 0
    بنزین به کارت بانکی متصل تا کارت سوخت
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    7 0
    ترکیه و افغانستان قانون حاکم هست برای همین مجبور شده برگرده ایران حتی اون یکی هم با تیر پلیس ترکیه به درک واصل شده
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    4 1
    افغانی بودن؟!!
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    3 0
    با چاقو زده میگه قصد قتل نداشتیم اینو باید فرستاد بالای دار وقتی آویزونه بهش بگن قصدمون اعدامت نیست فقط خواستیم ببینیم چند دقیقه میتونی زنده بمونی
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 1
    قابل توجه کسانیکه میگن مشروبات الکلی عقل را زایل نمی کنه
  • SG ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    2 0
    فکر نمی کنید اگه قاتل کارگر رو بدست ولی دم مقتول بدهند تا در همان پمپ بنزین سرش رو ببرن چقدر بازدارندگی ایجاد می‌کنه و دیگه هر بچه مزلف و حرمزاده ای بخودش اجازه نمیده به همین راحتی دیگران رو به کشتن بده
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    0 0
    مگه پمپ بنزین ها خودشون چندتا کارت سوخت ندارن؟!
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    0 1
    خدایا از دست این افاغنه شرور به خودت پناه می آوریم از دست مسئولان جمهوری اسلامی که کاری بر نمیاد
    • حمیدرضا IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      0 0
      اصلا فهمیدی قاتل کی بوده؟؟؟ قاتل یکی از همین هم وطنان سفیه وبدرد نخور خودمان بوده که فقط مفتخوری وعیاشی بلد بوده ولاغیر!!چندوقت دیگه هم با رافت اسلامی قوه قضاییه میاد بیرون!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس