کد خبر 1559631
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
آلکاراز: بازی با پرسپولیس پیچیده خواهد بود اما برای ما یک شانس است

سرمربی تیم نساجی گفت: بازی پیچیده‌ای با پرسپولیس خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، لوکاس آلکاراز در نشست خبری پیش از دیدار نساجی و پرسپولیس، اظهار داشت: بازی پیچیده‌ای خواهد بود چون ۸ بازیکن ما نمی‌توانند بازی کنند و رقیب ما هم تیم پر افتخاری است ولی ما هم نساجی هستیم و می‌خواهیم شروع خوبی داشته باشیم.

وی افزود: شاید از بازیکنان در پست‌هایی که راحت نیستند استفاده کنیم ولی برای ما هم یک شانس است که خودمان را کم کم نشان بدهیم.

سرمربی اسپانیایی نساجی گفت: فقط ۲ جلسه تمرین داشتیم و نمی‌دانم چه زمانی به سطح لازم می‌رسیم ولی می‌دانم در آینده کجا می‌خواهم باشم. مساله، مساله زمان است. فردا باید با تمام ایمان و قوا مقابل پرسپولیس بازی کنیم. تلاش می‌کنیم با بازیکنان کمی که داریم، با ۱۰ نفری که بازی را شروع می‌کنند و ۵ نفری که تعویضی هستند، سطح ثابتی را حفظ کنیم. در واقع بازیکنانی که نوسان ندارند و در حد قابل قبولی هستند.

آلکاراز درخصوص اینکه آیا نساجی فردا می‌تواند نمایش قابل قبولی ارائه کند، گفت: امیدوارم، با یکی دوجلسه تمرین نمی‌توان گفت پتانسیل تیم چقدر است. ۲ پسر ۱۹ ساله دارم که هرروز با کارهای جدیدی که انجام می‌دهند من را شگفت زده می‌کنند! ما تازه ۲روز است با تیم هستیم.

بیشتر بخوانید:

وضعیت عجیب غایبان نساجی مقابل پرسپولیس

سرمربی نساجی درمورد اینکه آیا فیلم بازی‌های پرسپولیس را دیده، عنوان کرد: فیلمی که دستیارم تهیه کرده را دیده‌ام. هم از پرسپولیس و هم از نساجی، با اینکه درمورد بازی پرسپولیس اطلاعات داریم ولی باید روی بازی نساجی کار کنیم. ترجیح می‌دهیم وقت‌مان را صرف تیم خودمان کنیم ولی می‌خواهم دانش خودم را روی تیمم سرمایه گذاری کنیم.

وی درمورد اینکه تیم در کدام پست‌ها نیاز به تقویت دارد، گفت: الان ۳۰درصد بازیکنان ما مصدوم هستند. برای اینکه بدانم به چه بازیکنانی نیاز دارم اول باید صددرصد بازیکنانم را در اختیار داشته باشم.

آلکارز درخصوص وضعیت وحید رضایی در کادرفنی نساجی، عنوان کرد: باشگاه باید در این مورد صحبت کند.

سرمربی نساجی درمورد اینکه آیا فاصله بین نیم فصل اول و دوم کافیست تا بعد از آن از نساجی انتظار نتایج خوب داشت، گفت: این زمان برای ما طلاست. یکشنبه با هوادار بازی کردیم، بازیکنان خسته هستند، نمی‌توانند تمرین کنند و مربی هم جدید است. فرق می‌کند که ۳۰۰ روز یا ۴۵ روز برای آماده کردن بازیکنان وقت داشته باشیم. علاوه بر این تلاش می‌کنیم هواداران نساجی بهترین بازی‌ها را ببینند. در حال حاضر بازی سختی پیش رو داریم. دوست دارم که هواداران نساجی در آخر فصل از نتایج ما راضی باشند. چون ما بدنه هستیم ولی روح تیم هواداران هستند.

وی در خصوص اینکه آیا نساجی در بازی فردا دفاعی بازی می‌کند، اظهار داشت: مشکل این است که تمام مدافعان وسط ما مصدوم هستند. در این تمرین باید همه بازیکنان درگیر باشند تا نتیجه خوبی بگیریم.. هر کدام هم باید راندمان و قدرت خود را نشان دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس