توصیه گواردیولا به خبرنگاران؛ «حماقت نکنید و ننویسید سیتی از کورس کنار رفت»!

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی به خبرنگاران و رسانه‌ها توصیه کرد که از خارج کردن نام آنها از کورس قهرمانی خودداری کنند!

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی که با این تیم از ۶ بازی اخیر تنها یک پیروزی در لیگ جزیره کسب کرده است، به رسانه‌ها توصیه کرد که از پیش‌بینی نتیجه نهایی لیگ خودداری کنند.

سیتی به‌تازگی با فتح جام جهانی باشگاه‌ها در عربستان سعودی، پنجمین جام سال ۲۰۲۳ خود را تصاحب کرد. آنها با دیدار برابر اورتون به رقابت‌های لیگ برتر بازمی‌گردند.

شاگردان پپ هم‌اکنون در رتبه پنجم لیگ جزیره قرار دارند اما گواردیولا می‌گوید شک کردن به تیمی که در ۶ سال اخیر پنج بار لیگ را برده، احمقانه است.

وی دراین‌باره گفت: فوتبال تجارت است. وقتی برنده نمی‌شوید، هیچ چیزی نیستید. هرچقدر که دستاورد داشته باشید، به همان اندازه یا بیشتر، می‌خواهند شکست شما را ببینند. اما کاری که ما کرده‌ایم و جام‌هایی که برده‌ایم، باورکردنی نیست.

گواردیولا افزود: لحظه‌ای که نمی‌برید، درباره(توانایی) شما شک می‌کنند اما مشکلی نیست. دوباره هم شک کنید. خواهیم دید چه اتفاقی میفتد. ما درست مثل هشت سال اخیر که فوق‌العاده بودیم، بازی می‌کنیم. با این حال نمی‌بریم و این بحران و فاجعه است.

سرمربی اسپانیایی بعد از قهرمانی سیتی در جام جهانی باشگاه‌ها در جده، گفته بود که بعد از فتح تمامی جام‌های ممکن در هفت سال و نیم حضور در ورزشگاه اتحاد، «کارش با سیتی تمام شده و این فصل از دوران حرفه‌ایش بسته شده است.»

وی ادامه داد: دوباره امتحان می‌کنیم. بازیکنان به من و ما درس می‌آموزند و ما آنها را هدایت می‌کنیم. قهرمانان بزرگ موفقیت‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن فراموش می‌کنند. همین حوالی یک رقابت دیگر وجود دارد و باید دوباره خودمان را امتحان کنیم. طعم شیرین رضایت از آنچه به‌دست آورده‌ایم، همیشگی است اما باید دوباره آن را تکرار کنیم.

مرد ۵۲ ساله تا سال ۲۰۲۵ با سیتی قرارداد دارد و تاکید کرده است که همچنان برای فتح جام‌های بیشتر پیش از ترک باشگاه، عطش دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس