کد خبر 1558927
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
ضد حال اتلتیکو مادرید به بارسلونا

باشگاه اتلتیکو ماردید با پیشنهاد بارسلونا برای ادامه همکاری با ژائو فلیکس برای یک فصل دیگر مخالفت کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از اسپورت، ژائو فلیکس یکی از گران‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه اتلتیکو مادرید است. این بازیکن پرتغالی فصل قبل نتوانست انتظارات را در اتلتیکو مادرید برآورده کند و به همین خاطر باشگاه مادریدی حاضر شد او را به صورت قرضی به بارسلونا بدهد.

فلیکس در صورتی راهی بارسلونا شد که آبی اناری ها برای انتقال او رقمی به اتلتیکو پرداخت نکردند و تنها حاضر به پرداخت حقوق بالای این بازیکن شدند.

فلیکس در بارسلونا به روزهای اوج خود برگشته و توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد به طوری که حتی گل پیروزی تیمش را برابر اتلتیکو مادرید به ثمر رساند و آن شادی گل جنجالی را به نمایش گذاشت.

بارسلونا از عملکرد فلیکس کاملا راضی است و خواستار تمدید قرارداد با این بازیکن به صورت قرضی شده اما اتلتیکو مادرید طبق اعلام روزنامه اسپورت کاملا با درخواست بارسلونا مخالف است و اجازه نمی‌دهد که فلیکس یک فصل دیگر در بارسلونا بازی کند.

طبق اعلام اسپورت اتلتیکو مادرید تنها در یک حالت با ادامه حضور قرضی فلیکس در بارسلونا موافقت می‌کند و آن اینکه آبی اناری ها برای یک فصل حضور قرضی او ۱۵ میلیون یورو پرداخت کند و بند خرید نهایی هم در قرارداد او فعال شود که البته با توجه به شرایط مالی بد آبی اناری ها بسیار بعید است که با این شرایط موافقت شود.

فلیکس در ۲۰ بازی با پیراهن بارسلونا ۶ گل به ثمر رسانده است و ۳ پاس گل هم داده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس