کتاب «نقض حریم خصوصی کاربران در شبکه اینستاگرام» منتشر شد

کتاب «نقض حریم خصوصی کاربران در شبکه اینستاگرام» نوشته امیرعباس صادقی توسط انتشارات حوزه مشق منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش مشرق، کتاب «نقض حریم خصوصی کاربران در شبکه اینستاگرام» نوشته امیرعباس صادقی به تازگی توسط انتشارات حوزه مشق منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب برگرفته از مجموعه پژوهش‌های امیرعباس صادقی در موضوع «حریم خصوصی و شبکه‌های اجتماعی» است و تمرکز ویژه‌ای بر شبکه اجتماعی پرمخاطب اینستاگرام دارد. از جمله مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در این کتاب می‌توان به تعریف حریم خصوصی از منظر کارشناسان و اساتید، شیوه‌های نقض حریم خصوصی، علل و عوامل، قوانین و ضوابط موجود اشاره کرد.

موضوع حریم خصوصی یکی از پراهمیت‌ترین مباحث مورد بحث در فضای مجازی است که نظرات مختلفی درباره آن وجود دارد. به زعم بسیاری از کارشناسان شبکه اجتماعی اینستاگرام به دلیل ماهیتش این امکان را به افراد سودجو می‌دهد تا حریم خصوصی دیگران را نقض کنند.

نویسنده در این کتاب تلاش کرده مجموعه‌ای از پژوهش‌های مرتبط با حریم خصوصی و شبکه‌های اجتماعی، عواملی که سبب تشدید این موضوع می‌شود را مورد تحلیل قرار بدهد.

امیرعباس صادقی متولد سال ۱۳۶۲ دانش‌آموخته کارشناسی ارشد رشته مطالعات فرهنگی و رسانه است. وی تجربه یک دهه فعالیت در عرصه رسانه‌های مجازی را داشته و در حال حاضر معاون فرهنگ و رسانه فرهنگسرای رسانه است.

این‌کتاب با ۹۸ صفحه و قیمت ۹۸ هزار تومان عرضه شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس