کد خبر 1558161
تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۳

به گزارش مشرق، صفحه مهدی رمضانی در اینستاگرام نوشت:

هوالعالم

چند روز پیش در میان تمام جنایات کوچک و بزرگ رژیم و کشتار بی‌رحمانه و دور از انسانیت صهیون در غزه بزرگترین کتابخانه نوار غزه که به کتابخانه عمومی شهر غزه معروف است و مدارک و کتاب‌های تاریخی زیادی را در خود جای داده بود و ساکنین این شهر، از آن به تاریخ و حال حاضر کشور یاد می کنند توسط سربازان رژیم مورد حمله واقع و تخریب شد. کتابخانه نه محل نگهداری مجروحین بود، نه مکان پناه گرفتن مردم و نه اطلاعاتی داشتند که از آن استفاده‌ی نظامی می‌کنند! ولی رژیم از تخریب آن هم نگذشت.

کتابخانه آگاهی بخش بود، امید آفرین و سرگرم کننده. کتابخانه هویت بخش است و تاریخ ساز و ص‌ه‌ی‌ون همین قدر که از سلاح و ساختار نظامی در ترس است و همین میزان که از مردم ف‌ل‌س‌ط‌ی‌ن در وحشت است هر آنچه که از جهت فرهنگی و هویتی مقاومت را تقویت کند و اصلالت ف‌ل‌س‌ط‌ی‌ن را تایید آنها را به وحشت می‌اندازد و در پی حذف آن برمی‌آیند. این مسئله هم یکی دیگر از نقاط پر رنگ مشترک آنها و داع‌ش است. ضمن اینکه سازمانهای بین‌المللی همچون سایر موارد و جنایتهای هر روز توسط رژیم در مورد این جنایت نیز سکوت می‌کنند و نظاره‌گرند.

البته سابقه‌ی مشابه این جنایت در سال ۲۰۱۴ با تخریب دو کتابخانه در بیت حانون و رفح در کارنامه‌ی خونین و ننگین رژیم موجود است.

کتابخانه عمومی محیط امنِ مردمی، در جهت فرهنگ و در خدمت عموم جامعه است با نقشی هویت آفرین و فضایی اثر بخش، رژیم ص‌ه‌ی‌ون در جهت افشای چهره‌ی حقیقی خود تیک درندگی در این زمینه را هم گرفت.

کمی با تاخیر در این باره نوشتم تا شاید بهتر دیده شود.

صهیونیسم به کتابخانه‌ها هم رحم نمی‌کند

صهیونیسم به کتابخانه‌ها هم رحم نمی‌کند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 3
    کتابخانه ها و آثار تاریخی چون هویت یک ملت هستند در آغاز جنگها باید سریع محافظت و کتاب و اشیا به جای امن برده شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس