کد خبر 1557748
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳
حسین شریعتمداری: تحریف اظهارات رئیس قوه قضائیه اقدامی موذیانه بود

هرگونه حمله آمریکا به کشورمان را پاسخ خواهیم داد و ناوشکن‌ها و کشتی‌های آمریکا را به هدفی برای موشک‌ها و پهپادهایمان تبدیل خواهیم کرد...

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- غول جادو یک شخصیت افسانه‌ای است که گفته می‌شود درون چراغ جادو، بطری و اشیاء دیگری نظیر آن محبوس است! در افسانه‌ها آمده است غول جادو اگر آزاد شود یکی از حاجات و آرزوهای آزادکننده خود را برآورده می‌کند! می‌گویند مرد فقیری درون دستشوئی دست دراز کرد تا آفتابه را بردارد که ناگهان غول جادو از درون آفتابه بیرون آمد و به او گفت؛ یکی از آرزوهایت را بگو تا برایت برآورده کنم. فقیر که از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید گفت؛ برایم یک باب خانه تهیه کن! غول جادو گفت؛ مرد حسابی! من اگر خانه داشتم که درون آفتابه زندگی نمی‌کردم!

۲- این روزها، حملات بی‌امان و پی‌درپی مقاومت یمن به کشتی‌های اسرائیلی و یا حامل سوخت و کالا برای رژیم صهیونیستی به یکی از بزرگ‌ترین و شکننده‌ترین مشکل اسرائیل و حامیان آمریکایی و اروپایی (و برخی از کشورهای عربی‌) تبدیل شده و با جرأت می‌توان گفت که می‌رود تا دو اهرم اصلی رژیم صهیونیستی در جنگ غزه را از دست و اختیار اراذل و اوباش حاکم بر فلسطین اشغالی بیرون آورد.

اول آن که صهیونیست‌ها در جریان جنگ اخیر به وضوح نشان دادند علی‌رغم آنهمه لاف گزاف درباره توانمندی ارتش خود، حتی توان مقابله نظامی با یک گروه مقاومت -و نه یک ارتش کلاسیک- را هم ندارند و به قول زئیف شف، انگار نظامیان اسرائیل برای شلیک به مردم بی‌دفاع در خیابان‌ها آموزش دیده‌اند! صهیونیست‌ها از این روی ناتوانی خود در مقابله نظامی را با بمباران غیرنظامیان و قتل عام بی‌شرمانه و رذیلانه مردم عادی و بستن راه ورود سوخت و مواد غذائی و داروئی به روی مردم غزه جبران می‌کنند.

نیروهای مقاومت یمن با حمله به کشتی‌های حامل سوخت و کالا برای فلسطین اشغالی و به آتش کشیدن و مصادره این کشتی‌ها، همان بلایی را بر سر صهیونیست‌های جنایتکار می‌آورند که آنها بر سر مردم مظلوم غزه آوار کرده و می‌کنند. و دوم این که مقاومت یمن اعلام کرده است مادام که بمباران و قتل عام مردم غزه و ممانعت از رسیدن سوخت و غذا و دارو به آنها ادامه داشته باشد، حمله به کشتی‌های حامل سوخت و کالا و تسلیحات برای رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

۳-‌ انقلابیون یمن بر دریای عمان، باب‌المندب و دریای سرخ که محل عبور کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها از غرب آسیا به دریای مدیترانه و از آنجا به قاره اروپا و آمریکاست اشراف کامل دارند و تاکنون ده‌ها کشتی حامل سوخت و کالا برای رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داده، به آتش کشیده، مصادره نموده و یا مجبور به بازگشت کرده‌اند.

این در حالی است که آمریکا، اسرائیل و متحدان غربی و عربی آنها تقریباً از هیچ قدرت بازدارنده‌ای برای مقابله با انقلابیون یمن برخوردار نیستند.

گفتنی است که طی چند روز اخیر بیش از ۶ شرکت بزرگ و بین‌المللی حمل‌ونقل دریایی، عبور کشتی‌های خود از باب‌المندب و دریای سرخ را متوقف کرده‌اند. شرکت‌های بزرگی نظیر، MSC سوییس، میرسک فنلاند، شرکت CMA-CGM فرانسه، هاباج لویید آلمان، شرکت بین‌المللی اورینت اورسیز کانتینر لاین (OOCL) و شرکت بریتیش پترولیوم BP انگلیس.

۴- روز سه‌شنبه هفته جاری (۲۸ آذرماه / ۱۹ دسامبر) لوید آستین، وزیر جنگ آمریکا از یک ائتلاف چندملیتی شامل آمریکا، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، نروژ، هلند، کانادا، بحرین و سیشل برای مقابله با عملیات ارتش یمن خبر داد.

پیش از این آمریکا از ائتلافی با حضور ۳۲ کشور خبر داده بود ولی بسیاری از آنها حاضر به شرکت در این ائتلاف نشده و برخی نیز تاکید کرده‌اند که این ائتلاف نمی‌تواند مانع عملیات دریایی انقلابیون یمن بشود. در این باره گفتنی است که؛ الف- پیش از این آمریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل یعنی اصلی‌ترین اعضای ائتلاف اخیر، در ائتلاف دو کشور عربستان و امارات علیه یمن حضور داشته‌اند و شب قبل از اولین روزی که حمله به یمن را آغاز کنند، سخنگوی ارتش عربستان اعلام کرد که با شروع این عملیات نظامی‌، ظرف ۳ روز و یا حداکثر یک هفته کار یمن تمام خواهد بود (دقیقاً از همین واژه استفاده کرد!‌) ولی درگیری تمام عیار این ائتلاف با یمن ۸ سال به درازا کشید و کشورهای یاد شده نه فقط کاری از پیش نبردند بلکه دست از پا درازتر مجبور به ترک مخاصمه شدند و البته نام این شکست مفتضحانه را آتش‌بس نهادند!

ب- ائتلاف جدید در مقایسه با ائتلاف شکست‌خورده پیشین، هیچ بخش افزوده‌ای ندارد. سیشل، کشورنمایی! بی‌اهمیت و کوچک‌ترین کشور در قاره آفریقاست، اسپانیا که نامش در ائتلاف آمده است دیروز اعلام کرد که در این ائتلاف حضور نخواهد داشت. کانادا را باید بخشی از انگلیس تلقی کرد. برخی گزارش‌ها از تصمیم ایتالیا برای خروج از ائتلاف حکایت دارند و گفته می‌شود آنتونی بلینکن، وزیر خارجه صهیونیست آمریکا به ایتالیا اطمینان داده است که تنها از نام این کشور در ائتلاف استفاده می‌شود!

ج- دو کشور عربستان و امارات در ائتلاف جدید حضور ندارند. در این خصوص دو گزارش جداگانه هست. اول آن که گفته می‌شود، این دو کشور به علت آسیب‌های جدی و سنگینی که در جنگ ۸ ساله از انقلابیون یمن دریافت کرده‌اند حاضر به حضور در ائتلاف نشده‌اند! و گزارش دیگر که دیروز آقای «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در سخنان خود بگونه‌ای تلویحی به آن اشاره کرد، حضور چراغ خاموش این دو کشور در ائتلاف جدید است، سید بدرالدین گفت «‌بیشترین چیزی که ما دوست داریم نبرد مستقیم با آمریکا و اسرائیل است و نه درگیری با مزدوران آمریکا» و ابراز امیدواری کرد «‌کشورهای عربی یک گوشه بایستند و به تماشا بپردازند و اجازه دهند آمریکا و اسرائیل مستقیما با ما بجنگند». پیش از این سخنگوی ارتش یمن بدون ذکر نام به عربستان و امارات هشدار داده بود که اگر در ائتلاف ضد یمن شرکت کنند، از حملات نیروهای مقاومت در امان نخواهند ماند و از جمله پالایشگاه‌ها و مراکز تجاری آنها را از کار خواهند انداخت.

د- و اما، طی چند روز گذشته برخی از گزارش‌ها حکایت از آن دارند که سه کشور عربستان، امارات و اردن برای ارسال غذا، دارو و تسلیحات به اسرائیل یک خط زمینی ایجاد کرده‌اند. این گزارش‌ها که شواهد قابل توجهی از صحت آن خبر می‌دهد، خیانتی آشکار به اسلام و مسلمانان و مشارکت با رژیم صهیونیستی در قتل عام مظلومانه مردم غزه است. بر این اساس گفته می‌شود نام سه کشور یادشده برای برقرار ماندن این خط خیانت‌بار زمینی در ائتلاف نیامده است!

۵- حضور بحرین در ائتلاف اخیر را می‌توان و باید به خودکشی مشترک آمریکا و بحرین ترجمه کرد. چرا که اولاً؛ بعد از خیانت شاه در واگذاری بحرین به انگلیس و حاکمیت آل‌خلیفه که پیش از آن در بیابان‌های نجد به راهزنی مشغول بودند، از نگاه مردم بحرین که کماکان خود را ایرانی می‌دانند پنهان نبوده و در تلاش دائمی برای اخراج آل‌خلیفه و بازگشت به وطن اصلی خود ایران هستند.

دولت دست‌نشانده بحرین از این روی با بحران شدیدی روبه‌روست و حملات یمن به بحرین و بحران ناشی از آن برای سقوط دولت دست‌نشانده بحرین فرصتی طلائی در اختیار مردم بحرین قرار می‌دهد. ثانیاً؛ ناوگان پنجم دریایی آمریکا در سواحل بحرین مستقر است و فاصله یمن تا شهر بندری ایلات در جنوب فلسطین اشغالی که بارها هدف موشک‌های بالستیک انقلابیون یمن قرار گرفته است حدود ۱۸۰۰ کیلومتر است و این فاصله تا سواحل بحرین که محل استقرار ناوگان پنجم دریایی آمریکاست کمتر از ۱۴۰۰ کیلومتر است! و از این روی به آسانی می‌توان حدس زد که آمریکا به عنوان یک هدف مشروع و قانونی هدف صدها موشک بالستیک، پهپادهای انتحاری و تسلیحات دیگری (که باید دید!) که مقاومت یمن در اختیار دارد قرار خواهد گرفت.

۶- دیروز «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر شجاع و هوشمند انصارالله یمن در سخنانی که بلافاصله با بازتاب گسترده‌ای روبه‌رو شد، نشان داد که یمن نه تنها نگران ائتلاف جدید نیست بلکه به شدت و مشتاقانه از آن استقبال نیز می‌کند. متن سخنان رهبر انصارالله یمن در کیهان امروز آمده است و در این مختصر تنها به جملات کوتاه و تعیین‌کننده‌ای از آن بسنده می‌کنیم.

ایشان که همه می‌دانند و دیده‌اند که به آنچه می‌گوید عمل می‌کند در بخشی از سخنان دیروز خود گفت: «‌بیشترین چیزی که ما دوست داریم نبرد مستقیم با آمریکا و اسرائیل است و نه درگیری با مزدوران آمریکا ... اگر آمریکا قصد درگیری با ملت ما را داشته باشد، سناریویی بدتر از افغانستان و ویتنام را تجربه خواهد کرد ...

آمریکا نباید تصور کند که ضربات پراکنده وارد می‌کند و کار به پایان می‌رسد بلکه به شکل کامل درگیر خواهد شد... هرگونه حمله آمریکا به کشورمان را پاسخ خواهیم داد و ناوشکن‌ها و کشتی‌های آمریکا را به هدفی برای موشک‌ها و پهپادهایمان تبدیل خواهیم کرد...

امیدواریم کشورهای عربی یک گوشه بایستند و به تماشا بپردازند و اجازه دهند آمریکا و اسرائیل مستقیما با ما بجنگند... از دولت‌های عربی می‌خواهیم خودشان را همراه با آمریکا دچار درگیری نکنند» و...

۷- و بالاخره خدا بر درجات امام راحل ما بیفزاید. آن مراد به حق پیوسته از روزهایی خبر می‌داد که رزمندگان اسلام، ناوها و کشتی‌های آمریکا و متحدانش را به قعر اقیانوس می‌فرستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 41
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 27
  • ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    41 39
    اصحاب یمانی نقطه جوش عصابنیت اسراییل و امریکا را به بالاترین حد ممکن رساندند که بشدت دوست دارم. الحمدالله با دعای خیر مهدی فاطمه🤩🤩💪
  • ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    37 14
    به کوری چشم دشمنان اصحاب یمانی در اخرالزمان قبل ظهور مهدی فاطمه کولاک خواهند کرد . ان شالله با دعای خیر مهدی فاطمه🤩🤩💪
  • ناشناس ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    8 14
    خشونت وجنگ ابزاری برای قدرتهاست که مردم بیچاره باید بهای آن را بپردازند چه مردم یمن یا اسرائیل یا فلسطین حالا اون کسانی که از کشت و کشتار خوشحال می شوند یه مشت بیمار روانی هستند که کامنت های بالا رو گذاشتند
    • ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      1 2
      ساکت باش اشکال نداره
    • ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      1 1
      عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .ــــ سنت الهی است: مستکبران تاریخ ؛ توسط ضعیفترین مخلوقات نابود شوند. نمرود که ادعای خدایی می نمود و می گفت انا احیی و امیت ؛ با کوچکترین موجود زنده شناخته شده آنزمان یعنی پشه ـــ و فرعون که عربده می زد انا ربکم الاعلی توسط شل ترین موجود دنیا یعنی آب ـــ آمریکا نیز توسط ضعیفترین کشورها (چه از لحاظ GDP ؛ چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ رسانه و تبلیغات) یعنی به قول روح الله: پابرهنگان زمان: یمن و غزه ـــ عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .
    • ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      5 1
      حرف مفت باد هوا
    • ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      5 2
      دست مریزاد مجدد به انصارالله که بحق به دفاع از مظلوم برخاسته ودرمقابل ستمگران ایستاده است دفاع ازغزه وفلسطین دفاع از حق است ومخالفت با آن دفاع از باطل است
  • ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    10 6
    درود بی پایان خداوند بر دلیر مردان یمن
  • ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    11 12
    نان و آبروی ایران و ایرانی را دادید که به راهزنی دریائی یمن و گرو گانگیری حماس افتخار بکنید ؟؟ درحالیکه ایران با منابع زیر زمینی خود می توانست به پیشرفت و توسعه و رفاه خود افتخار بکند، با دنیا بسازد و مردمانش زباله گرد و کولبر و کپرنشین و ذلیل و خوار نباشند ..
    • محمد ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      1 4
      ای بدبخت
    • محمد ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      1 4
      ای بدبخت
    • ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      6 9
      ایران را اینها نگه داشتند والا شما تا الان هر تیکه اش را به یه نره خر شووووهر داده بودید و پولش را در کاباره ها و کازینوهای ارباب باخته بودید و دست از پا درازتر به کویر لوت برمیگشتید
    • ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      3 2
      ای غافل لجوج خدا را با این همه لطف و نعمت زیبایی وفاداری مهربانی سلامتی ارسال پیامبر رحمت و قران سعادت نشان ابدی و ازلی ول کردی دنبال نان و ابرو از شیطان بزرگ خونخوار 100 ساله افول کرده هستی ؟؟؟!!! تصورشو بکن الان از طیاره اویزون شدی طیاره رفته رو باند سگهای ارباب صندلی های راحتی فرست کلاس نشستند از پنجره نیگات میکنند طیاره تیکاف میکنه و تو خیلی شیک مثل نقل و نبات میپاشی رو سر هم مسلکات که نتونستن اویزون بشن ابرومندترش البته به سر مصدق ممد رضای دربه در که بعد از 40 سال خدمت برا درمان سرطان هم راهش ندادند حسنی مبارک محمد مرسی یاسر عرفات قذافی اشرف غنی حامدکرزای و همه لوچه اویزونهای گاوچرانها در طول تاریخ امده است
    • ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      2 3
      همون نان و ابروی و پیشرفت و توسعه برجامیتون با 700 کشته کرونا گروگان واکسن اف ای تی اف 4 ساعت بی برقی صفهای طولانی مرغ روغن قند شکرنایاب تنشهای خونین ابی خوزستان و سیستان برا هفت پشتمان بس است
    • ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      2 2
      فی الحال! خوکهای صهیونیست و مزدوران دست پرورده و لیبرالشان در اقصی نقاط دنیا مدعی مالکیت بر همه منابع و نفوس جامعه بشر را دارند.پس هرچیزی که مسخ شدگان صهیون را نابود کند کاملا عقلانی و صلح جویانه است.
  • ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    5 4
    یا مهدی
  • ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    4 6
    اگه معنی آچمز را خوب نمی دونستم حال و روز صهیونیست‌های درنده و کودک کش و صهیونیست دوستان گنجشک مغز و بیگانه با انسانیت را در برابر یمنی های شجاع بخوبی بهم فهماند
  • ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    3 4
    اقدامات آمریکا و اسرائیل بدون حمایت مالی عربستان و امارات و بحرین امکان پذیر نیست! عربستان و امارات جزء اصلی ائتلاف هستند حتی اگر نام آنها ذکر نشود
  • ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    5 5
    پا رو گذاشتن روی گلوی آمریکا، آمریکایی‌ها هم هیچ غلطی نمی تونن بکنن. به قول امام آمریکا همون شیریه که غرش می کنه، دم تکون می ده و چیزی ازش صادر میشه
  • ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    6 3
    آرزوی دیرینه حسین آقا مبنی بر بستن تنگه هرمز که محقق نشد خدا کنه حوثی ها با بستن تنگه باب المندب بتونن مرهمی بر دل کوچک ایشون بذارن
    • ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      3 1
      پماد سوختگی بزن غول آفتابه! مثلا تیکه انداختی؟
    • ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      0 2
      خخخخخخخخخخ - دل کوچک را خوب آمدی دادش
  • ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    6 3
    این یمنیا اگه عرضه داشتن خاکشونو از امارات پس میگرفتن.7درصد یمن دست اماراته
  • ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    6 2
    نگاهی به اوضاع مملکت خودمون بندازید....تورم..فقر..الودگی....ناامیدی...و مشکلات دیگه که مردم باهاشون در گریبان هستند...بعد در مورد دیگران اظهارنظر کنید...
  • سرباز ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    8 9
    آبرویی که ملت به شدت شجاع یمن به اسلام داده ستودنیست. چقدر دوست دارم در کنار برادران یمنی با حرامیان بجنگم
    • ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      6 8
      داعش هم خیلی شدیدتر آبرو داد اما امریکا زد زرتش را قمصور کرد
    • ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      3 8
      یادمه امریکا زر زر میکرد اسد باید برود یادم نیست امریکا زرزر کرده باشه داعش باید برود یادمه حاج قاسم بارها تعریف کرد کار داعش در قسمتی میرفت تمام شود اپاچی ها میرسیدند انها را از مهلکه در میبردند واقعاااااااا به همین راحتی روز روشن در عصر معاصر تاریخ تحریف میشود جلاد و شهید عوض میشود
  • ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    6 0
    با کمک گاز پیک‌نیکی دنبال چراغ جادو گشتن اینه نتیجه ش؟
  • ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 6
    بنظرم ایران باید قبل از حمله آمریکا به یمن به آمریکا هشدار بده که در صورت حمله به یمن با ما طرفه.اگه این پیام رو ندین فردا نمیتونین بهانه ای برای نبرد با آمریکا پیدا کنین
  • ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 4
    آمریکا با حمایت علنی از اسرائیل و حمایت مالی و تسلیحاتی از اسرائیل و وتوی قطعنامه های شورای امنیت بر علیه اسرائیل عملا شمشیر رو از رو بسته .اردن و امارات و عربستان هم که حمایت مالی و غذایی و تسلیحاتی از اسرائیل میکنن .پس عملا جنگ بزرگ حق و باطل شروع شده و میخوان باطل رو پیروز میدان کنن و بعد سراغ لبنان و سوریه و ایران بیان .پس پوزه ائتلاف آمریکایی رو باید به خاک مالید تا برای همیشه هر کس سر جای خو د بشینه.به شهادت رساندن ۲۰ هزار نفر در غزه هنوز اینهارو سیر نکرده و باز هم تشنه خون هستن .باید بدونن جنگ یعنی چه .حریفت ماییم
  • ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 4
    عربستان و امارات که عُرضه جنگیدن ندارن-اینا فقط میتونن هزینه های نظامی ائتلاف رو تامین کنن -که اگه اینکار رو کنن باید ۱۰۰ برابر او ن هزینه رو خرج بازساز تاسیسات نفتی شون که توسط یمنی ها منهدم میشه کنن
  • سیدمحمدمهدیpuyamotlaq ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 5
    سلام بر غزه قهرمان سلام بر آزادگان عالم بشریت و سلام بر شب جمعه : فقط امشب دیوان حافظ را که دیدیم بر سر سفره شب یلدا از باز کردن آن و حافظ خوانی شرم کنیم چون گرمی خون کودکان فلسطینی در غزه به زیبایی همان رنگ قرمز دانه های انار است که با نظم و ترتیب پیش روی نماز گزاران و خانواده هایشان روی زمین در کفن سفید پیچیده شده است؟ بگذارید برایتان یک بیت از حافظ بخوانم تا ببینیم خودمان را در آینه شعر حافظ شیرازی: {فکرِ خود و رایِ خود در عالم رندی نیست کُفر است در این مذهب خودبینی و خودرایی} و من الله توفیق .
  • ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    2 5
    الله اکبر به این شجاعت درد بلاتون بخور تو سر بن سلمان ال کفتار،چه ایمانی دارند این یمنی ها! اگر این همه کشور مسلمون با هم متحد میشدن این همه بدبختی نمی کشیدند .قابل توجه کاربری که گفته ابروی ایرانی رو بردین فقط می تونم بگم امان از جهالت 🤔😞😧
  • مسعود دیپلمات ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    3 7
    اینجانب سخت متحیر است از عملکرد جمهوری اسلامی ایران که مدعی اصلی مقاومت در برابر استکبار جهانی است ولی هیچ عکس العملی در برابر هدف قرار گرفتن مردم بی دفاع غزه و ائتلاف آمریکایی، اروپای ، عربی علیه یمن خسته از جنگ هشت ساله بغیر از لاف و شعار و هشدار و تهدیدهای توخالی نداشته و ندارد! آیا مسئولیت ما منحصر به مستشاری و قاچاق اسلحه می باشد و بس! و این نیز کفایت می کند؟ مَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا اجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرً
    • ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      2 1
      مردم ایران دنیا دوست شدند پای کار نیستند چرب و شیرین فراوان انها را به دنیای پست چسبانده و از مجاهدت در راه خدا دور کرده البته کمترین نتیجه ان را در بازار و کلاهبرداری و خیانت نسبت به هم میبینند منافقین هم مترصدند با کمترین خدشه در کار مملکت جولان دهند لذا ما باید گوش بفرمان ولی فقیه امام خامنه ای باشیم تا موعد مقرر فرا برسد والعاقبه للمتقین
    • علی ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      1 1
      زیاد متحیر نباش عزیز برادر، همین جزئی مقاومت هم که از لبنان و عراق و یمن و حماس و... در جریان است با حمایت نظامی و مالی و سیاسی و مستشاری و .. جمهوری اسلامی ایران است. از طرفی مگر یک کشور که چهل و اندی سال از همه نظر تحت تحریم است و محدودیت های سیاسی و نظامی و مالی فراوانی داره و همچنین باید ۹۰ میلیون ایرانی رو راضی نگه داره در چند جبهه و تا چه سطحی می تونه مرتبا بجنگه و اونوقت هنوز هم شما متحیر بتشی، چندتا دیگه نه غزه نه لبنان بگن، یه عده ای دنبال تجزیه طلبی باشن و گروهی بجای کمک به جبهه مقاومت یا حتی بیخیالی، بیان جوانان ما رو در راسو شهید کنند؟!!! خودت کلاهش خودت رو قاضی کن بینم چه جواب شرافتمندانه ای داری بدی. متشکرم
    • علی ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      0 0
      ببخشید تو تایپ کردن راسک رو اشتباه نوشتم
  • ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 4
    هیچ کس و هیچ نیرویی و هيچ اتحاد شومی به حول و قوه الهی نخواهد توانست در برابر برادران و شیر مردان انصارالله قد علم کند چرا که آنها با خدای متعال عهد بسته‌اند آنها سربازان واقعی امام زمان علیه السلام هستند
  • عباس خسروی ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 7
    سلام ، درود و رحمت خدا بر روح پاک و مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه که در اول انقلاب وقتی اولین کشتی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار می خواست وارد خلیج فارس شود مسئولین وقت نزد امام رفتند که چه کنیم حضرت امام فرمودند به محض وارد شدن کشتی شیطان بزرگ آنرا بزنید، ولی متاسفانه توصیه امام را گوش نکردند و نزدند و شد آن که نباید می شد. درود بر سید عبدالملک الحوثی ایشان همان کاری را می کند که امام راحل فرمودند. انشاالله نصرت الهی با مقاومت است و تردیدی در آن نیست. آن تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامات انشاالله///
  • حیدرعلی ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 1
    همه این حرفا درست اسرائیل دا ره مردم بدبخت غزه را قتل عام میکنه چرا کسی نمیره جلو اسرائیل رو بگیره و اون راحت داره هر کار دلش میخاد میکنه. حتی کسی نمیتونه آب و غذا و دوا و درمون براشون بفرسته تو دریای بیکران از راه دور یه موشک به کشتیا انداختن مصداق بارز به شوشتر زدند گردن مسگری است
  • فرزاد US ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    2 0
    حاجی جان شما بدون هیچ سابقع فرهنگی الان تو دفتر تحریریه روزنامه نشستی این عجیبه یا غول جادو درون آفتابه ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس