سردار سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت رزمندگان فلسطینی تازه آغاز شده است و اکنون این رزمندگان مجاهد، در حال تمرین و تجربه فرمول شکست رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش مشرق، سردار حسین سلامی دقایقی قبل در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، با اشاره به نبرد جریان حق و باطل در فلسطین اشغالی، اظهار کرد: مقاومت رزمندگان فلسطینی تازه آغاز شده است و اکنون این رزمندگان مجاهد، در حال تمرین و تجربه فرمول شکست رژیم صهیونیستی هستند.

وی عنوان کرد: مسلمانان و جبهه حق هر چقدر که می‌جنگند، قوی‌تر و مسلط‌تر می‌شوند اما در مقابل جبهه کفر سست‌تر و ضعیف‌تر می‌شوند و این دامنه‌ای است که ادامه دار خواهد بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی اکنون با نرخ شتابدار نزول قدرت مواجه است چرا که با یک ارتش خسته، ناامید، افسرده و ناتوان نمی‌تواند باریکه پرتراکم غزه را مدیریت کنند و به زودی کم خواهند آورد.

سلامی خاطرنشان کرد: سنت الهی بر این است که جبهه باطل رفتنی باشد و آن چه که می‌ماند، حق و حقیقت است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه به دنبال ساخت ایران قوی هستیم، خاطرنشان کرد: رشد یافتگی، مقتدر، توانا، مطهر، معنوی، پیشرفته و مدرن، متمدن، سربلند، مستقل، امیدوار، غنی و مقاوم از صفات ایران اسلامی قوی است که به یاری پروردگار بیش از پیش در ایران ظهور پیدا خواهد کرد.

سردار سلامی با بیان اینکه هر ملتی بر اساس عناصری دارای یک شخصیت می‌شود، گفت: رهبر انقلاب اسلامی منشا اقتدار و آرمان بوده و هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: این قدرت که در ذهن امام جوشید و در قلب جوانان نشانه رفت توانست ایران را در مقابل یک جهان پیروز کند، بعد از امام هم ما به رهبری رهبر معظم انقلاب توانستیم تهدیدات جهانی گسترده و موثرتر از جنگ تحمیلی مثل تحریم جهانی و تهاجم فرهنگی را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه هر کشور و ملتی از شخصیت‌هایش وام می‌گیرد، تاکید کرد: آمریکا وام گرفته از شخصیت ترامپ و بایدن بی حکمت و بی رحم است.

سردار سلامی گفت: اگر دفاع مقدس نبود روح مقاومت و پیشرفت در جامعه ما رشد نمی‌کرد این بزرگترین دانشگاه برای ما بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر ضعیف باشیم استکبار بر ما هجوم خواهد آورد، در واقع ما ایستادگی و مقاومت را از دفاع مقدس آموختیم، دفاع مقدس حادثه‌ای نبود که در یک گوشه از زمان متوقف شود همانطور که در عاشورا نیز شاهد این موضوع بوده‌ایم، رویدادی که امروز جلوه کامل آن را در یمن، لبنان، سوریه و فلسطین به زیباترین شکل می‌بینیم، امروز غزه شکوه یک عظمت دردناک است.

وی با اشاره به اینکه دشمن عامل قدرتمندتر شدن ملت ما شده است، عنوان کرد: عملکرد و نوع نگاه به دشمن تعیین کننده رفعت یک ملت یا حقارت اوست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عنصر دیگری که به تکوین یک ملت کمک می‌کند، تفکر در رویدادها و وقایع تاریخی است، راهیان نور نیز یکی از این عناصر است چه راهیان نور، چه راهیان پیشرفت، چه راهیان مکتب همه نقطه مرکزی استقامت ماست.

وی ادامه داد: موضوع راهیان نور تفریح و تفنن نیست آشنایی با یک عظمت ناشناخته، بی انتها و گنجینه ارزشمند مقاومت است که یک ملت مقاوم را ایستاده نگه داشته است.

سردار سلامی ایمنی، بهداشت، اسکان، تغذیه، روایتگری صحیح، گفتمان معنوی، ابتکار عمل و فناوری را از اولویت‌های برگزاری اردوهای راهیان نور برشمرد و خاطرنشان کرد: با تمام توان پذیرای جوانان هستیم و تا آخرین نفس برای سربلندی آنان تلاش خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 16
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 29
  • ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    32 8
    پس لطفا فرمول رو به دست حزب الله هم برسونید. اخه هنوز جنگ شروع نشه 117 نفر کشته داده
  • امپراطور ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    16 6
    پس تمرین رو خیلی جدی گرفتن احتمالا. اخه چیزی ازوشن نمونه. خخخخخخخخ
  • ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    18 5
    بهترین راه ارسال بسیجیهای ایران به جنگ امریکا و اسراییل است
    • محمد IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
      0 2
      البته اگه بخوایم بجنگیم اول از شر شما وطن فروشها خلاص میشیم بعد حال اونا رو جا میاریم
  • ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    14 1
    امیدوارم درتحلیلهاتون ازله شدن مردم ازمن ارشدبیکارتابقیه مردم روهم لحاظ بفرمایین دیگه پول خریدنساندویچ بعدازنصف ماه روهم دیگه ندارم
  • ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    7 3
    خخخخخخخخخ اسرائیل ها باید الان در حال خوندن ترانه همه چی باب میله باشن
  • ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    1 0
    بین خودشونه
  • ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    6 0
    خوش بحالت
  • ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 2
    تا اتفاق نظر دول متحد مسلمان برای آزادسازی فلسطین بوجود نیاید آزادی فلسطین محقق خواهد نخواهد شد .ولی جنگ فرسایشی پدر اسرائیل را درخواهد آورد .منوط به اینکه جنگ فرسایشی شود واضطراب ونامنی براسرائیلیها تحمیل شود .آنها باید مدام دراضطراب باشند
  • ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    4 2
    متاسفانه اسراییلی ها متوجه نیستند که این فقط یک تمرینه و همینجور وحشیانه دارند کشتار میکنند
  • ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    4 1
    مواظب باشید تعریف دیگران از ایران به منطقه تسلط داره باعث بروز اشتباه در شما نشه
  • ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 5
    تجربیات گرانبهای این تمرین را باید در اختیار همه پیروان مکتب حسین علیه السلام قرار داد
    • ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
      0 7
      شهادت هنر مردان خداست. امام خمینی
  • بلاش اشکانی ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    9 1
    با استعانت از سامانه پیشرفته مستعان110 و سایر تسلیحات مدرن سپاه این مهم دست یافتنی است..
  • سیدمحمدمهدیpuyamotlaq ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 5
    سلام بر غزه قهرمان سلام بر آزادگان عالم بشریت و سلام بر شب جمعه : فقط امشب دیوان حافظ را که دیدیم بر سر سفره شب یلدا از باز کردن آن و حافظ خوانی شرم کنیم چون گرمی خون کودکان فلسطینی در غزه به زیبایی همان رنگ قرمز دانه های انار است که با نظم و ترتیب پیش روی نماز گزاران و خانواده هایشان روی زمین در کفن سفید پیچیده شده است؟ بگذارید برایتان یک بیت از حافظ بخوانم تا ببینیم خودمان را در آینه شعر حافظ شیرازی: {فکرِ خود و رایِ خود در عالم رندی نیست کُفر است در این مذهب خودبینی و خودرایی} و من الله توفیق .
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    0 0
    تشت رسوایی جدیدترین عملیات تروریستی بزرگترین سازمان تروریستی جهان در اروپا باز به زمین افتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس