دهقان: درباره واردات خودرو توسط ملی‌پوشان متن جدیدی را آماده می‌کنیم

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره ابطال مصوبه هیات دولت در واردات خودرو توسط بازیکنان ملی و کادر فنی فوتبال گفت: به زودی متن جدیدی درباره واردات خودرو توسط تیم ملی فوتبال آماده می‌کنیم.

به گزارش مشرق، «محمد دهقان» روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره ابطال مصوبه هیات دولت در واردات خودرو توسط بازیکنان ملی و کادر فنی فوتبال گفت: این مصوبه کاملا قانونی است اما در عین حال به رای دیوان عدالت اداری احترام می‌گذاریم. همچنین از ما و وزارت ورزش در این جلسه دعوتی نشده تا از مصوبه دولت دفاع شود.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور افزود: برای اینکه مشکلی برای ورزشکاران و کسانی که صاحب حق هستند ایجاد نشود بلافاصله متن جدیدی را آماده و در دولت تصویب می‌کنیم.

دهقان درباره حکم اخیر دادگاه تجدید نظر سوئد برای حمید نوری گفت: این حکم غیرمنصفانه است و با زیر پاگذاشتن تمامی موازین حقوق بشری و حقوق بین المللی، سوئد دادرسی ناعادلانه و حکم ظالمانه‌ای را به نمایش گذاشت که برای دستگاه قضائی سوئد با صدور این حکم ظالمانه ابراز تاسف می‌کنم. در ماجرای نوری زیر پا گذاشت.

وی افزود: حکم دادگاه تجدید نظر سوئد در راستای حمایت از جریان تروریستی منافقین و کاملا غیرمنصفانه بود.  برای ساختار قضایی سوئد متاسفم. با ادعای دفاع از حقوق بشر تا این حد از موازین حقوق بشر را نقض کردند. آنان دادرسی ناعادلانه و حکم ظالمانه‌ای را در دنیا به نمایش گذاشتند.

هیات عمومی دیوان عدالت اداری در جلسه روز گذشته- سه شنبه ۲۸ آذرماه به بررسی مصوبه هیات وزیران در مورد واردات خودرو توسط بازیکنان تیم ملی و کادر فنی فوتبال پرداخت و رای به ابطال آن داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    7 0
    غلط کردید که اینها با شکست از جام جهانی صاحب حق شده‌اند پس اونا که رفتند مدال آوردند صاحب حق نیستند؟ اصلا غلط کردید که مصوبه تبعیض آن هم برای مولتی میلیاردر ها را قانونی میدانید
  • ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
    2 0
    صبح بخیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس