کد خبر 1556767
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
امیرعبداللهیان

وزیر امور خارجه گفت: هنگام ورود به فرودگاه کویت فرصتی دست یافت تا با سالم عبدالله الجابر الصباح وزیر امور خارجه این کشور در خصوص آخرین تحولات گفت‌وگو داشته باشیم.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در صفحه شخصی خود در مجازی در خصوص سفر اخیرش به کویت نوشت: «در سفر کوتاهی که به کویت داشتم، پیام تسلیت رئیس جمهور کشورمان به مناسبت درگذشت امیر فقید کویت را به شیخ مشعل الاحمد الجابر الصباح، امیر جدید این کشور ابلاغ کردم‌. امیر جدید کویت خواهان ابلاغ سلام‌های گرم به مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم شد.»

وی ادامه داد: «همچنین ضمن تبریک انتخاب امیر جدید کویت، در خصوص آخرین روند مناسبات روبه‌رشد دو کشور با وی به گفت‌وگو نشستیم. هنگام ورود به فرودگاه کویت نیز فرصتی دست یافت تا با آقای سالم عبدالله الجابر الصباح وزیر امور خارجه این کشور در خصوص آخرین تحولات گفت‌وگو کنیم.»

گفتنی است؛ حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه روز گذشته (یکشنبه) به نمایندگی از آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران به منظور ابراز تسلیت و همدردی با دولت و مردم کویت به مناسبت درگذشت امیر فقید شیخ نواف الاحمد الصباح، سفری کوتاه به کویت داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس