1

اختلافات تجزیه طلبان و سلطنت‌طلبان پس از فروپاشی منشور مهسا و اتحاد پوشالی اپوزیسیون شدت گرفته است.

سرویس سیاست مشرق- یک سال پس از شکست اغتشاشات براندازان به جان هم افتاده و یکدیگر را تهدید به حذف فیزیکی و ترور می‌کنند، در یکی از اتاق‌های گفتوگوی کلاب‌هاوس، تجزیه‌طلبان عرفان قانعی‌فرد، فعال رسانه‌ای سلطنت طلب را تهدید به ترور کردند.

عرفان قانعی‌فرد، که اکنون در آمریکا اقامت دارد، پژوهشگر و مورخ کرد است که در سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ برای اولین بار با پرویز ثابتی مصاحبه کرده بود و از مجموعه گفتوگوها با او، کتاب «در دامگه حادثه» را تدوین و تولید کرده بود. این کتاب را انتشارات شرکت کتاب لس‌آنجلس در ۵۵۰۰ نسخه منتشر و توزیع کرد.قانعی‌فرد همچنین سابقه گفتگو با مسعود بارزانی را هم دارد.

برپایی جوخه‌های ترور توسط گروهک‌های کردی!

هفته گذشته سلطنت‌طلبان خبر از تاسیس یک گروهک جدید در کردستان با عنوان «ایرانیان کرد» دادند. شعار، لوگو، نماد این گروهک نشان از این دارند که حامی سلطنت‌طلبان است.

راه اندازی یکک گروهک جدید کردی به مذاق گروهک‌های مارکسیستی مستقر در اقلیم کردستان خوش نیامده و آن‌ها در اتاق گفت وگوی کلاب‌هاوسی، اعلام کرده‌اند که هیچ گروهک و حزب سیاسی غیر از خودشان، حق ندارد در کردستان عراق مستقر شده و فعالیت کند

تروریست‌های تجزیه‌طلبان معتقدند که عرفان قانعی‌فرد در تاسیس این گروهک نقش داشته و باید برای ترور او، کمک‌های مالی جمع آوری کنند.

در بخشی از این صوت، تجزیه‌طلبان کردستان صراحتا اعلام می‌کنند که بگذار به ما بگویند تروریست؛ اصلا اهمیتی ندارد و باید جلوی تاسیس این گروه را بگیریم، باید این افراد را به یک خلوت کشانده به قدری آنها را کتک بزنیم که جان دهند!

اختلافات تجزیه طلبان و سلطنت‌طلبان پس از فروپاشی منشور مهسا و اتحاد پوشالی اپوزیسیون شدت گرفته است، این اختلافات حالا به سوی تهدید به قتل و حذف فیزیکی چرخش پیدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 21
  • سیروان مهابادی ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    28 6
    به امید خدا یه روزی برسه کره خاکی از حیث صهیونیستهای کثیف و کومله و دمکرات و پژاک و بقیه جانوران درنده پاک بشه
  • ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    39 8
    منم یک کرد میهن پرست هستم لعنت بر تجزیه طلب
  • رضا ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    27 4
    بهتر تاهموتکه پاره کنن
  • ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    3 12
    اگر ایران کردهای ایرانی رو فعال کنه، کردهای ترکیه که دل خوشی از اردوغان ندارن باهاشون متحد میشن. و این اقلیت بی نظم و قانون رو، که در عراق لانه کردن، رو از بدنه اکراد با غیرت و متعصب جدا میکنن.
  • حسین ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    6 2
    میشداسم این خبر رو یه چیز دیگه هم نوشت مثلا برپایی جوخه های مرگ توسط گروهکهای تروریست نه گروهکهای کرد.چون اینها کرد نیستن.کرد اونهایی بودن که هشت سال درمقابل دشمن مزدور مقاومت کردن وبااینکه خیلی از عزیزانشون رو جلو چشمشون اعدام کردن مقاومت کردن.کردها شهسواری ها وبایتیان ها بودن اینها کرد نیستن واسم کرد رو رو اینها نذارید.کردها اونهایی بودن که کومله ودموکرات شبها تاصبح بغل گوششون بودن ولی ایران عزیز رو به اونها نفروختن
  • ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    5 1
    خداروشکرتا جاییکه درگیراختلافات درونی وحذف فیزیکی هستن باید ازاین اختلافات استقبال کرد ولونوروبا کارهای سایبری تشدید کرد تا خودشان دخل همدیگه رودربیارن با کمترین هزینه برای ملت ! آخه آدم نمیدونه توی مغز این آدمای عقب افتاده چی میگذره که اینقدرسنگ یه شازده ی بیعرضه روبه سینه میزنن
  • Ti ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    4 1
    بدبخت ها هر روز بغل یکی غش می کنن تا یکی اینا را تحویل بگیره .
  • Puyamotlaqسیدمحمدمهدی ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    6 0
    الله اکبر وَلِلّهِ الْحَمْدُ بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِيمِ .( آیه يا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَ الْإِنْسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَنْ تَنْفُذُوا مِنْ أَقْطارِ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ فَانْفُذُوا لا تَنْفُذُونَ إِلاَّ بِسُلْطانٍ [33) آیه إِنَّ هذا كانَ لَكُمْ جَزاءً وَ كانَ سَعْيُكُمْ مَشْكُوراً [22)صدق الله العلی العظیم. پس از خروج نیروی نظامی استعمارگر بریتانیا با گذشت ۷۵ سال هنوز سیاست استعمار و تخریب منابع و منافع و اهالی فلسطین ادامه دارد. این سیاست تفرقه افکن نباید باشد رژیم نازی صهیونیست در اراضی اشغالی فلسطین تنها به یهودیان ظلم کرده و به کشتار آنها می‌پردازد بلکه با حمایت استکباری آمریکا به دنبال تشکیل اسرائیل می‌باشد تمام آزادگان جهان بدانید و به دیگران نشانی بدهید موضوع کشتار ۲۰۰۰۰ بیست هزار فلسطینی در دوران ۷۳ روز گذشته نیمی از این شهدا کودکان می‌باشند ونیم دیگر این آمار خانواده‌های بی دفاع ساکن نوار غزه می‌باشند حتما آمار خبرنگاران و پزشکان را به آن اضافه کنیم داستآن زندگی هر یک در دوران ۷۳ روز، از دست دادن علائم حیات و برای برخی پیکر غیر قابل شناسایی بودن برای برخی یک روز و برای آنان که امروز به شهادت رسیده‌اند ۷۳ روز بوده است در طول مدت مدت زمان کوتاه زندگی در محاصره بدون آب و غذا بودند از رسیدگی پزشکی به آنان جلوگیری می‌شد. تحت حملات نازی گونه زیر بمباران بمب‌های آمریکایی هستند داستان روز به روز این شهدا باید هر روز و هر شب برای اذهان جهان بازگو شود تا بفهمند سرزمین فلسطین باید آزاد گردد. گاهی باید در روز تا ۳۰۰ داستان تعریف کنیم و زمانی که رژیم نازی صهیونیست مرتکب جنایت بیمارستان المعمدانی شدند این داستان‌ها به ۱۰۰۰ هزار داستان در روز می‌رسد آزادی‌خواهان جهان آنها را باید بازگو شود. روزانه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس