کد خبر 1555881
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه ضمن ارائه آماری از شهدای این شهر، گفت که ۳۰۰ نفر از کادر درمان هم به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش مشرق، اشرف القدره سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه خبر داد که در ساعات گذشته، ۱۷۹ نفر در این شهر به شهادت رسیده‌اند و ۳۰۳ نفر هم زخمی شده‌اند.

القدره با اشاره به اینکه از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر، شمار شهدای غزه به ۱۸ هزار و ۷۸۷ نفر و تعداد افراد زخمی به ۵۰ هزار و ۸۹۷ نفر رسیده است، گفت: اسرائیل بیمارستان کمال عدوان را به پادگان و مقر عملیاتهای نظامی خود تبدیل کرده است.

خبرگزاری شهاب به نقل از این مسئول فلسطینی گزارش داد، رژیم صهیونیستی ۷۰ نفر از کادر درمان را بازداشت کرده است و بیم آن وجود دارد که این رژیم، سناریوی قطع آب و برق را در بیمارستان «العوده» هم اجرایی کند.

وی با اشاره به تلاش صهیونیستها برای کوچاندن اجباری مردم غزه، گفت: وضعیت بیمارستانهای جنوب غزه، به مراتب بدتر است. حملات اسرائیل به سیستم بهداشت غزه، به شهادت ۳۰۰ نفر از کادر درمان منجر شده است.

القدره در پایان از همه کشورها و نهادهای بین‌المللی خواست در شمال غزه بیمارستان صحرایی برپا کنند تا جان افراد زخمی و بیمار نجات پیدا کند.

در خصوص درگیریهای زمینی، گردانهای القسام –شاخه نظامی جنبش حماس- خبر داد که امروز یک گروه از نظامیان صهیونیست را در محله الشجاعیه شهر غزه، با بسته انفجاری هدف قرار داده‌اند.

نیروهای القسام می‌گویند که در جریان این عملیات، دستکم ۱۰ نفر از افسران و سربازان دشمن کشته شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از زمان آغاز تجاوز زمینی به نوار غزه، ۶۴۸ نظامی صهیونیست زخمی شده‌اند که حال ۱۴۶ نفر از آنان نیز وخیم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    برای کشورهای اسلامی ترسو وبی دل و بی غیرت کشته شدن ۱۸ هزار مسلمان فقط یک عدد است اگر ۱۸۰ هزار مسلمان هم به دست یهود کشته شوند دول اسلامی یک فشنگ هم به سمت اسرائیل شلیک نخواهند کرد ، اینها همان حیوانات انسان نما هستند. چون حیوانات بیشتر دول اسلامی مدافع هم نوعشان هستند.
    • ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
      0 0
      عزیزم شما یکی ازاین مسلمانها هستی چرا نمیری کمکشان همه لم دادن در مبل گوشی بدست دارند اسراییل رو مجازی نابود میکنند بجای گوشی اسلحه بدست برو غزه بعداً شعار بده وبرای بقیه مسلمانها سخنرانی کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس