کد خبر 1555704
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر گوگان در آذربایجان شرقی

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی از سرقت مسلحانه از طلافروشی در گوگان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ هاشم شعفی اظهار کرد: فیلمی که در فضای مجازی با عنوان سرقت مسلحانه از طلافروشی در تبریز منتشر شده، در واقع مربوط به شهر گوگان است.

وی درباره جزئیات این خبر توضیح داد: روز گذشته سه فرد مسلح به یک طلافروشی در شهر گوگان حمله کردند که خوشبختانه، هیچ‌گونه تلفات جانی در پی نداشت.

وی همچنین اعلام کرد: عامل اصلی این سرقت سه‌نفره در کمتر از چند ساعت دستگیر شد و دو تن از همدستان او شناسایی شده‌اند و اقدامات پلیس برای دستگیری‌شان ادامه دارد.

به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، بخشی از طلاجات از عامل اصلی سرقت کشف شده است و به زودی با دستگیری دو تن دیگر، باقی اجناس به سرقت رفته نیز تعیین تکلیف می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسن ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    3 0
    اعدام چاره کار هست کسی که سرقت مسلحانه می‌کنه اگر زندانی بشه زندانیان را عذاب خواهد داد اگر آزاد بشه تکرار خواهد کرد که معلوم نیست اینبار آدم کشی هم بشه یا نشه!اما اعدام هواسِ بقیه دزدان را هم سرجاش میاره!
  • سیستم هوشمند ضد سرقت مسلحانه ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    طلافروشهای عزیز: با زندگی خودتون و آینده خانواده بازی نکنید. چرا فکر میکنید با اسباب بازیهایی مثل دزدگیر، دوربین، مه ساز و شیشه های به اصطلاح ضد گلوله میتونید خرسهای عاشق عسل را از اون کندوی عسل که درست کردید دور نگه دارید؟
  • علیرضا ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    درود بر شما اینان یا همدستان اینان یک بار هم در شهر صوفیان سرقت مسلحانه انجام دادند.و یک نفر را کشتند و چند نفر زخمی و فرار کرده بودند.
  • ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    0 0
    فقط اعدام بشن تا درس عبرت بشه برای سایرین دزدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس