کد خبر 1555646
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه در کانال تلگرام خود نوشت:

امروز، شصت و نهمین روز جنگ غزه است. طبق تقویم سیاسی و تبلیغاتی اسرائیل، غزه باید چند هفته قبل به تسخیر درآمده، حماس نابود شده، شلیک موشک ها و راکت ها به عمق مناطق صهیونیست نشین متوقف، و اسیران صهیونیست آزاد شده باشند!

اما بر عکس، طرفین جنگ اتفاق نظر دارند که تمام طراحی ها و محاسبات رژیم صهیونیستی، وارونه از آب در آمده است.امروز در حالی که اعلام شد ۱۱ صهیونیست از جمله چند سرتیپ و افسر ارشد به هلاکت رسیدند، ۱۹ نظامی صهیونیست هم مجروح شده اند.

رسانه عبری نوشتند: امروز، روز دردناک و غمگینی برای تیپ گولانی و تمام اسرائیلی هاست. وب سایت واللا نوشت: در حادثه دردناک محله شجاعیه که در آن فرماندهان تیپ گولانی کشته شدند، جنگجویان حماس لباس ارتش اسرائیل پوشیده بودند که نبرد را پیچیده تر کرد و مشخص نشد چه کسی به سمت چه کسی تیراندازی می کرد".

«بنی گانتس» عضو شورای جنگ اسرائیل امروز گفت: "در جنگی که اسرائیل برای بقا درگیر آن است، بهای گزاف، دردناک و سختی را پرداخت کرده است". او همچنین گفته: "حملات حماس، افزایش یافته است".

شبکه دولتی انگلیس هم که بارها تا مرز تحریف و جعل خبر به نفع جنایتکاران صهیونیست پیش رفت، به تلخی اعلام کرد:

"امروز، مرگبارترین روز برای نیروهای اسرائیل از زمان حمله زمینی به غزه است. اسرائیل تایید کرده که ۱۰ نظامی اش در غزه، در مرگبارترین روز جنگ کشته شدند. ۹ نفر از آنها، از جمله یک فرمانده گردان و یک سرهنگ، در شجاعیه در کمین شبه نظامیان فلسطینی کشته شدند. تاکنون ۱۱۵ سرباز ارتش اسرائیل، در حمله زمینی کشته شده‌اند. بنی گانتس، رئیس سابق ستاد ارتش، کشته شدن این افراد را بهای سنگین، دردناک و دشوار خواند. کشته‌شدن نظامیان، پژواک گسترده‌ای در جامعه اسرائیل دارد".

همزمان، در حالی که حزب الله لبنان در شمال به نقطه زنی و فراری دادن صهیونیست ها ادامه می دهد، بندر ایلات در جنوب با قدرت نمایی هنرمندانه مقاومت یمن، تقریبا تعطیل شده است.

پایگاه های آمریکا در عراق و سوریه هم که از آغاز جنگ غزه، ۹۱ بار مورد حمله قرار گرفته، همچنان زیر ضرب مقاومت است.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 1
    اشتباه حساب کرده که کرده. همچین که نابودش کرد دیگه همینم ندارید بگید.!
  • ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس