ویسی پس از شکست مقابل گل‌گهر استعفا کرد

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان پس از شکست مقابل گل‌گار استعفا کرد.

به گزارش مشرق، عبدالله ویسی پس از شکست یک بر مقابل گل‌گهر در دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: خیلی امیدوار بودیم از این بازی امتیاز بگیریم و حتی با کسب تک امتیاز می‌توانستیم ۲ پله در جدول صعود کنیم اما متاسفانه طبق معمول در خانه خودمان در ۱۵ دقیقه اول گل خوردیم و دنبال تیم حریف افتادیم.

وی افزود: می‌توان گفت با یک نصف موقعیت بار دیگر باختیم و بازهم شرمنده هواداران شدیم. نمی‌دانم باید به خاطر اینکه بار دیگر نتوانستیم نتیجه بگیریم و امتیاز کسب کنیم، باید چه بگویم. از لحاظ فنی بازی به ویژه در نیمه دوم تحت اختیار ما بود. گل‌گهر در این نیمه فقط زیر توپ می‌زد اما متاسفانه فرصت گل و تمرکز کافی نداشتیم. بازهم بازنده شدیم و نمی‌دانم چه باید بگویم.

سرمربی صنعت نفت در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه نگرفتن در خانه به دلیل فشار هواداران است، توضیح داد: صد در صد تمرکز تیم ما در خانه خوب نیست و این موضوع برای من قابل پیش‌بینی نبود. فکر می‌کردم با حضور هواداران می‌توانیم نتایج خیلی خوب کسب کنیم اما رفته رفته در هر هفته بچه‌ها را استرس می‌گیرد و این موضوع با گل خوردن از همه تیم‌ها در ۱۵ دقیقه اول معلوم است و خیلی هم خطرناک است. باید این موضوع درست شود که فکر می‌کنم کار من نیست.

ویسی اضافه کرد: همانگونه که هواداران خواستند من در صنعت نفت بمانم در این جا با تمام وجود ماندم و امروز شعارهایشان بسیار منطقی و درست بود. شاید نفر بعدی به جای من بیاید و بتواند این کار را انجام بدهد. مصمم هستم کار خود را ادامه ندهم زیرا نمی‌خواهم ناراحتی مردم آبادان را ببینم.

وی ادامه داد: هواداران آبادانی را بسیار دوست دارم و شعارهایشان منطقی بود. همانگونه که یحیی گل‌محمدی پس از کسب ۳ جام، شعار " حیا کن، رها کن" شنید، من هم می‌شنوم زیرا شغل من است. ژاوی هم ۲ روز قبل در بارسلونا این شعار را شنید. نمی‌خواهم در ناراحتی مردم آبادان سهیم باشم. سال گذشته که اینجا آمدم در هفته بیست و سوم، ۱۲ امتیاز داشتیم اما اکنون در هفته دوازدهم ۱۰ امتیاز داریم.

سرمربی صنعت نفت خاطرنشان کرد: تیم را در شرایطی تحویل می‌دهم که ۲ امتیاز بدهکار هستم. صد در صد استعفا می‌دهم و به هیچ عنوان نمی‌مانم زیرا دیگر شعارها را با گوش خود شنیدم و مردم حق دارند. "حیا کن، رها کن" آنها به موقع و به جا بود. دیگر تمرکز کافی برای کار کردن ندارم.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا تصور نمی‌کند کیفیت پایین بازیکنان صنعت نفت کادرفنی را زیر سوال برده است، گفت: این موضوع به همان استرس بازمی‌گردد. اگر یک بازیکن نتواند به درستی توپ را کنترل کند، حرف‌تان منطقی است و می‌توانید تعویضش کنید اما وقتی کل تیم این حالت را دارند یعنی استرس داشته و تمرکز کافی را ندارند.

وی درمورد اینکه آیا راهکاری برای چنین موضوعی ندارد، گفت: یک برد می‌خواستیم که فکر می‌کردم امروز به دست می‌آید یا دست‌کم یک امتیاز را می‌گرفتیم اما چنین اتفاقی نیفتاد. باز هم می‌گویم با مردم آبادان لذت بردم. هواداران، رسانه‌ها و مسئولان واقعا به من کمک کردند. می‌گویند در آبادان پول نمی‌دهند اما در حدی که باید به ما پول دادند و دست‌شان درد نکند. منطقه آزاد اروند، قیم و پالایشگاه آبادان به ما کمک کردند. درمورد مسئولان شهری حرف زدند اما آنها هم کمک کردند. خطاب کردن بازیکنان به این شکل هم به دلیل ناراحتی هواداران منطقی بود و حرف‌ آنها برای من قابل احترام است. به احترام مردم آبادان دیگر صد در صد نیستم. آقایان هیات مدیره و مدیرعامل دیگر روی من حساب نکنید.

سرمربی نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا استعفایش عجولانه نیست؛ عنوان کرد: شاید باید از قبل پیش‌بینی می‌کردم. تمرکز من خوب نیست. مادر من به تازگی فوت کرده اما وقتی به او هم فحاشی می‌کنند، دیگر جایز نیست بمانم. حتی اگر این تیم آسیایی شود. انتظار این فحاشی را نداشتم. "حیا کن، رها کن" بسیار منطقی و درست است. دم‌شان هم گرم اما اینجا نمی‌مانم که فحش ناموس بخورم.

ویسی درمورد اینکه اگر از یک روانشناس بهره می‌برد، شاید شرایط تیمش به لحاظ روحی و روانی به این روز نمی‌افتاد، گفت: خودم تمام کارهای روانشناسی را انجام می‌دهم. بدنساز هم بوده‌ام. وقتی کمک مربی بودم، با فولاد خوزستان قهرمان شده‌ایم. در صبا روانشناس بودم که تیم آسیایی شد. خودم همه این کارها را بلد هستم.

وی افزود: با مربیان بزرگی کار کرده‌ام. مدرک A اروپا را گرفته‌ام. کنار بایرن مونیخ، بارسلونا بنفیکا و... دوره دیده‌ام. دیگر جایز نیست به خاطر احترام به خود مردم در آبادان بمانم.

سرمربی صنعت نفت درواکنش به بد بسته شدن این تیم و اینکه خیلی از بازیکنان در حد لیگ برتر نبودند و وقتی یک تیم بازیکن ۱۵ میلیاردی می‌خرد چرا باید زردپوشان ابادانی ۵ بازیکن را با این مبلغ بخرند، اظهار داشت: می‌توانید به یک بازیکن ۱۵ میلیارد بدهید و به بازیکنی که ۱۰ سال در آبادان بازی کرده ۳ میلیارد؟ ما خوزستانی‌ها احساسی هستیم. اگر بازیکن را از بیرون با ۱۵ میلیارد بیاورم، بازیکن ۳ میلیاردی برای من فوتبالیست نمی‌شود.

ویسی در واکنش به این موضوع که بازیکن لیگ دویی آرزویش نیمکت‌نشینی در لیگ برتر بوده اما اکنون در صنعت نفت ثابت بازی می‌کند و چنین بازیکنی کارایی ندارد، توضیح داد: به این بازیکن ۲۵۰ میلیون داده‌ام. حرف مرا درست بشنوید. گفتم بازیکنی که ۱۰ سال در صنعت نفت بوده نه بازیکنی که تازه از لیگ ۲ آمده است.

وی درمورد اینکه اگر در تیم بماند همچنان می‌توان به آینده صنعت نفت امیدوار ماند، تصریح کرد: به هیچ عنوان دیگر در صنعت نفت نمی‌مانم. یک ریال پول هم نگرفته و نمی‌خواهم بگیرم. اسناد و مدارک در باشگاه موجود است که از جیب خرج کرده و به تیم پاداش داده‌ام. این پول را هم نمی‌گیرم و می‌روم زیرا آبرو و حیثیت زندگی شخصی و فوتبالی من مهم است. طبیعت فوتبال همین است که یک روز می‌آیید و یک روز می‌روید. بازهم از مردم و رسانه‌ها تشکر می‌کنم. آن چیزی که می‌خواهیم نشد اما صد در صد می‌گویم این تیم با من یا بدون من از یازدهم پایین‌تر نمی‌آید. دیگر جایز نیست بمانم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    22 0
    قید این فوتبال رو بزن-چی داره فوتبال این مملکت
    • ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      14 0
      اگر برای کشور و مردم هیچی نداره. برای تعدادی جوان از راه رسیده و بعضاً کم جنبه. پول های نجومی و شهرت و مسافرت های متعدد و حاشیه های مال و تبلیغی و رفاهی بسیار زیاد. .... و البته بیشترش از جیب بیت المال داره
    • ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
      10 0
      این فوتبال فقط سودش برای سران
  • ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    3 0
    میگوید به بازیکن 250 میلیون داده انگار مبلغ ناچیزی است! بگذریم از بازیکنان 15 میلیاردی!!! یک کارمند در طول سال 100 میلیون می گیرد. دولتی ها و صنایع دولتی باید از فوتبال کنار بکشند
  • ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    27 0
    تماشاگران فوتبال ، آخرت خود را به خاطر نتایج مسابقات تباه نکنید آن هم گناه کبیره ای چون ریختن آبروی یک بانوی محترمه ای که فوت هم کرده اند . اگر بازی را می بردند هم باید آقای ویسی به احترام مادرش استعفا میداد .
  • محمد ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    هواداران فوتبال زیاد ادم های میزونی نیستن. اخیرا توسط ضد انقلاب هم زیاد مورد سو استفاده قرار میگیرن. باید یه فکری به حال این وضعیت کرد.
  • ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    اگه غیرت داشت قبلا هم فحاشی شنیده بود و دیگر نباید به فوتبال لجن و هواداران لجن ترش نزدیک میشد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس