کد خبر 1555330
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱
مدارس اصفهان فردا تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فردا چهارشنبه ۲۲ آذر ماه مدارس اصفهان و ۹ شهر استان تعطیل و کلاس‌ها غیر حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، منصور شیشه فروش با اشاره به مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، گفت: باتوجه به سکون جو، وارونگی دما و افزایش غلظت و انباشت آلاینده‌ها فردا چهارشنبه ۲۲ آذرماه تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش‌گانه آموزش و پرورش شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی در مناطق ذکر شده تعطیل است و افرادی که به بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی مبتلا هستند و مادران شاغلی که فرزند مقطع ابتدایی و زیر شش سال دارند می‌توانند با موافقت مدیر خود از شرایط دورکاری و مرخصی بهره‌مند شوند.

شیشه فروش خاطرنشان کرد: ممنوع بودن هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلاینده‌ها گردد از جمله عملیات خاکبرداری، ساختمانی، حمل‌ونقل مصالح و آتش زدن بقایای گیاهی همچنان مورد تأکید کارگروه است.

وی درخصوص اجرای طرح زوج و فرد، متذکر شد: طرح محدودیت تردد خودروها به صورت زوج وفرد فردا نیز در اصفهان از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ اجرایی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار کرد: تیم‌های گشت و نظارت در استان اصفهان به صورت شبانه روزی و با جدیت فعالیت می‌کنند.

شیشه فروش رعایت موارد بهداشتی و استفاده از ماسک را برای همه افراد ضروری دانست و عنوان کرد: استفاده از ماسک، کاهش تردد و عدم حضور در فضاهای باز، خیابان‌های پرترافیک و کاهش فعالیت‌های صنایع و صنوف، عدم استفاده از خودروهای شخصی و پرهیز از ورزش در فضای باز از تأکیدات این کارگروه برای سلامت عموم است.

وی تصریح کرد: با عبور امواج ناپایدار از بعدازظهر فردا به تدریج شاهد کاهش غلظت آلاینده‌ها و به تدریج بارش در سطح استان خواهیم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس