کد خبر 1555145
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶
نقش VAR در تعیین داور استقلال - پرسپولیس/ بنیادی‌فر یا حیدری؟

گزینه های داوری برای دربی صد و دوم پایتخت در حالی انتخاب شده اند که تصمیم نهایی بستگی به استفاده از سیستم داور ویدئویی دارد.

به گزارش مشرق، انتخاب داور مسابقه بازی رفت استقلال و پرسپولیس در بیست و دومین دوره بازی‌های لیگ برتر تبدیل به یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که یکی از نواب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیاست با توجه به در اختیار داشتن سیستم اجاره‌ای داور ویدئویی برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا قصد دارد مجوز استفاده از آن برای دربی ۱۰۲ پایتخت را از AFC و فیفا دریافت کند.

همین امر انتخاب داور را برای این دیدار به چالش کشیده است. موعود بنیادی فر تنها داور ایرانی است که مجوز قضاوت در بازی‌های مجهز به VAR را دارد. سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم نیز تنها کمک‌های دارای مجوز برای همراهی بنیادی فر هستند.

در صورتیکه امروز مجوز استفاده از سیستم آنلاین داور ویدئویی دریافت شود بنیادی فر بار دیگر داوری این بازی را بر عهده خواهد داشت. در غیر این‌صورت بیژن حیدری قضاوت بازی بین دو تیم پر طرفدار پایتخت را بر عهده خواهد داشت.

دربی ۱۰۲ پایتخت ساعت ۱۵ روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه بین استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پرسپولیسی قدیمی ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    در هر صورتی نفرات انتخاب شده روی نیمکت استقلال فقط برای تنش آفرینی انتخاب شدند. چون هیچکدوم سواد درست حسابی وتجربه درـآوردن کارو ندارند( هاشمی نسب، ممدآویزون و علی سامره)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس