کد خبر 1555093
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۰
آزادکار طلایی جهان چگونه می‌تواند به چرخه انتخابی بازگردد؟

فدراسیون کشتی در تعریف چرخه انتخابی در خصوص مصدومان هم تبصره دارد.

به گزارش مشرق، چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد از هفته آینده در مازندران با مسابقات قهرمانی کشور آغاز می‌شود. این چرخه به منظور حضور ملی‌پوشان برای کسب سهمیه المپیک و بازی‌های پاریس تعریف شده و در صورتی که کشتی‌گیری در چرخه شرکت نکند حذف خواهد شد اما کادر فنی با تعریف این چرخه تبصره‌ای نیز برای مصدومان در نظر گرفته است.

تبصره ۳ چرخه انتخابی به این شکل تعریف شده است: در صورتی که کشتی گیری به دلیل مصدومیت نتواند در چرخه حضور داشته باشد، تنها با تأیید پزشک معتمد فدراسیون، کمیته پزشکی و تایید کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی می‌تواند به کار خود در چرخه ادامه دهد.

بازگشت قاسم‌پور به چرخه؟

کامران قاسم‌پور که به دلیل مصدومیت از کشاله ران در مسابقات جهانی صربستان غایب بود قرار شد برای رسیدن به دوبنده ملی تغییر وزن بدهد و به ۹۷ کیلوگرم برود. طبق اعلام چرخه انتخابی، قاسم‌پور باید کارش را از قهرمانی کشور آغاز کند اما روز گذشته در نامه‌ای رسمی به فدراسیون کشتی اعلام شد که او به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌تواند در قهرمانی کشور شرکت کند.

باتوجه به ارائه مدارک پزشکی قاسم‌پور به فدراسیون در صورتی که این کشتی‌گیر در روزهای آینده بهبود یاید می‌تواند دوباره به چرخه برگردد اما باید دید آیا وضعیت او به گونه‌ای هست که بتواند خود را به المپیک برساند یا خیر؟

باتوجه به اینکه حدود ۸ ماه تا المپیک زمان باقی مانده و مسابقات کسب سهمیه قاره‌ای فروردین ماه در قرقیزستان برگزار می‌شود باید دید وضعیت کامران قاسم‌پور به چه صورت خواهد بود و او چه زمانی می‌تواند در انتخابی و چرخه تعریف شده رقابت کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس