کد خبر 1554994
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۵:۱۶
والیبال ایران یک پله سقوط کرد! +عکس

در شرایطی که تیم ملی والیبال راه پر پیچ و خمی را برای رسیدن به المپیک پاریس دارد، وضعیت کادر فنی نامشخص و مبهم است.

به گزارش مشرق، نابسامانی ها در والیبال کشورمان به قدری زیاد است که هر جایش را نگاه می اندازی، نگران و مضطرب می شوی. محمدرضا داورزنی به گونه ای مدیریت کرده که این فدراسیون را تبدیل به زمینی سوخته و از دست رفته کرده اما اوضاع در تیم ملی حادتر و بحرانی تر است.

تیم ملی والیبال بزرگسالان که در یک سال گذشته نتایج نامطلوبی گرفته و انتقادات بسیاری را موجب شده، حالا بلاتکلیف مطلق، در انتظار روزهای پیش رو است. در شرایطی که روزنه های کوچکی از امید برای حضور در بازیهای المپیک پاریس باقی مانده، فدراسیون همچنان سرگرم مذاکره با گزینه های سرمربیگری است اما بی نتیجه و ادامه دار.

فعلا پاریس کنسله!

فدراسیون اگر می خواهد از همین اندک فرصت باقیمانده برای کسب سهمیه استفاده کند، راهی غیر از تصمیم گیری فوری و آغاز کار آماده سازی ندارد. اتلاف وقت کنونی و نگاه منفعلانه داشتن، اندک روزنه ها را نیز می بندد و حضور در پاریس را به یک امر ناممکن تبدیل خواهد کرد. امیدواریم فدراسیون در دوره سرپرستی، زودتر اقدام کند تا بلیت تیم ملی به پاریس کنسل نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • طبا ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    1 0
    فدراسیون بخوبی میدونه که این تیم با این نفرات به المپیک که هیچ، کم کم از ایگ جهانی هم کنار گذاشته میشه، لذا با این ترفند سعی داره هم خرج نکنه و هم توجیه برای افتضاحی که پیش زمینه این پسرفت شده پیدا کنه !!!!!! پس زیاد دیگه به والیبال فکر نکنید !!!!!
  • ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    نمی دانم چرا به یک عده بازیکن تاریخ مصرف گذشته اعتماد و اصرار دارند از آنها استفاده کننده ؟ اینهمه تیم های جوانان و نوجوانان خوش درخشیدند و افتخار آفرینی کردند ، چرا از آنان استفاده نمی شود !!؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس