حمله‌های موشکی مقاومت در اوج نبرد تن به تن با نظامیان صهیونیست

منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه از جمله صوفا، نیر اسحاق و بیری به صدا درآمده است.

به گزارش مشرق، منابع عبری زبان اعلام کردند که آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه از جمله صوفا، نیر اسحاق و بیری به صدا درآمده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که مقاومت همزمان با تحرکات نظامیان صهیونیست در اردوگاه جبالیا از این اردوگاه چندین موشک به سمت شهرک های صهیونیست نشین شلیک کردند.

منابع محلی از شلیک دو راکت TBGبه سمت نظامیان صهیونیست، همزمان با بالا گرفتن درگیری‌ها در شمال نوار غزه و تلاش صهیونیست‌ها برای پیشروی به سمت اردوگاه جبالیا خبر دادند.

گردان‌های قسام کماندوهای رژیم صهیونیستی را در داخل دو خانه بمب‌گذاری شده در غرب جبالیا با بمب‌های ضدنفر هدف قرار دادند و ۶ نفر از آن‌ها از جمله یک افسر را به قتل رساندند.

منابع فلسطینی اعلام کردند: در فالوجا در شمال غزه هم نیروهای قسام با موشک یاسین ۱۰۵ جنگ افزار رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند. نبرد سنگینی در محله شرقی شهر غزه جریان دارد.

قسام از انهدام یک تانک مرکاوا در شرق شهر خان یونس با موشک یاسین ۱۰۵ خبر داد.

در صوفا هم مرکز تجمع نظامیان صهیونیست هدف حمله موشکی قرار گرفت.

از سوی دیگر سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین نیز از حمله به مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در محور نتساریم با خمپاره سنگین خبر داد.

همزمان توپخانه رژیم صهیونیستی به شدت شرق شهر غزه را گلوله باران کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس