دستگیری برخی مدیران اداره منابع طبیعی تهران

دادستان تهران اعلام کرد: تعدادی از مدیران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تهران به اتهام اخذ رشوه دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، علی صالحی دادستان تهران با اشاره به اقدامات دادستانی تهران در مقابله با زمین خواری اظهار کرد: براساس گزارش بازپرسی ناحیه ۳۷ تهران، تعدادی از مدیران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تهران برای برخی افراد با انجام روش‌هایی نظیر اصلاح هندسی نسبت به اعلام مستثنی بودن اراضی ملی اقدام و در قبال آن رشوه دریافت می‌کردند.

وی افزود: یکی از نمونه‌های اقدامات این افراد در مورد ملکی ۱۱ هکتاری در منطقه وردیچ از توابع استان تهران است که فردی با استفاده از نفوذ و پرداخت رشوه به مسئولان اداره منابع طبیعی نسبت به اخذ نظریه اعلام مستثنیات این ملک شده است.

دادستان تهران بیان کرد: تعدادی از مدیران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تهران در تاریخ ۲۶ آبان ماه سال جاری جلب شدند. همچنین با توجه به گزارش ضابط قضایی، نقشه بردار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تهران هم به اتهام اخذ رشوه جلب شد.

صالحی بیان کرد: از اداره منابع طبیعی استان تهران یک فقره چک متعلق به یکی از مراجعان و زمین خواران بوده، سکه بهار آزادی، دلار و یورو کشف شده است.

وی بیان کرد: متهمان با پس از تفهیم اتهام با صدور قرار تامین کیفری به زندان معرفی شدند.

دادستان تهران بیان کرد: متهمان در اقاریر خود به دریافت رشوه اعتراف کرده‌اند.

صالحی افزود: در روند تحقیقات مشخص شده است متهمان از طریق اقدامات مجرمانه یک قطعه زمین به مساحت ۷ تا ۸ هکتار از اراضی شهرستان ملارد با استفاده از گزارش خلاف واقع کارشناسان مورد انتقال غیر قرار گرفته و یک واحد آپارتمان نیز به مساحت ۱۳۰ متر مربع واقع در منطقه سعادت آباد توسط همسر یکی از متهمان خریداری شده که ثمن آن به صورت دلار پرداخت شده است که این موضوعات نیز در دادستانی تهران در حال بررسی هستند و تحقیقات پرونده در حال تکمیل است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    3 2
    چه خبره - جه خبرتووووونه
    • ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      4 3
      خبر همینه که میبینی فساد همیشه از اول تاریخ بوده و هست مهم تر از فساد برخورد و پیگیری و محاکمه است که تو جمهوری اسلامی هست که هیچچچچ وقت تو این مملکت نبوده
    • محمدقزل ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      2 2
      خوب چه خبر دارن فاسد ها رو میگیرن...اگر اینکارو نکنن نظام را متهم میکنید...
  • ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    3 1
    همین کار را در روستاهای اشندر و گلگنگک دماوند هم انجام داده اند
  • ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    2 4
    چند تا آفتابه دزد را گرفتند که موضوع فساد عظیم چای دبش که هم گردن کلفت ها توش نقش داشتند به انحراف بکشند.
    • ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      3 4
      شما تهمت زنان از اول رسوا بودید
    • ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      1 0
      جمهوری اسلامی ایران حکومتی است که با تمام مدعیان گردن کلفت که پشتشان به از ما بهتران نفوذی گرم است،، دارد بر ضد فساد اختلاس رشوه خواری مبارزه میکند مهدی رفسنجانی بهرغانی فرزند هاشمی رفسن جانی حسین فریدون برادر حسن فریدون ،برادر اسحاق جهانگیری مهدی جهانگیری ،، خواهر زاده عراقچی ... دختر مظلوم و قاچاقچی وزیر شبنم نعمت راده و گردن کلفت های دیگر ،،،اکثر پولهای چپاول شده به بیت المال برگشت داده شده است پیگیر اخبار صحیح و درست باشیم .
  • علی ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    2 2
    چه خبرتون مردم ایران در فکر مظلومین فلسطین اقایان هم مشغول چپاول
    • ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      0 0
      ایکاش به وارد نکردن عمدی واکسن توسط اصلاح طلبان که باعث فوت تعداد زیادی از هموطنانمان شد هم رسیدگی شود. اصلاح طلبان با وارد نکردن واکسن کرونا و مقابله نکردن با کرونا بطور عمدی در حق مردم ایران جنایت کرده اند. واردات واکسن کرونا توسط رئیسی بدون قبول برجام و قبول FATF اثبات کرد که در دولت روحانی هم امکان وارد کردن واکسن کرونا وجود داشته - همچنین اثبات کرد وارد نکردن واکسن کرونا با بهانه عدم قبول برجام و عدم قبول FATF توسط دولت روحانی و ظریف (طبق اعلان عباس عبدی بالا بردن تلفات مردم بیگناه از کرونا عمدی بوده و برای تحت فشار گذاشتن نظام بوده) برای زنده کردن برجام با ایجاد تلفات بالا در اثر کرونا بوده است. ظریف بخاطر جلوگیری عمدی از وارد کردن واکسن کرونا دستش به خون بیش از 130 هزار مردم بیگناه آلوده است. ظریف و روحانی را باید به تقاص از دست رفتن بیش از 130 هزار هموطن بیگناهمان محاکمه و مجازات کنند. دلسوزی ظریف برای مردم بوی تعفن و مرگ میدهد. چرا مردم و مسئولان با استناد به افشاگری عباس عبدی در مورد عمدی بودن بالا بردن تلفات کرونا برای زنده کردن برجام توسط ظریف و روحانی این دو فرد را محاکمه و مجازات نمی کنند. نتانیاهو قبلا گفته بود: "اصلاح طلبان سرمایه های ارزشمند اسرائیل در ایران هستند" - این سرمایه های اسرائیل عامل فوت بیش از 130 هزار مردم بیگناه با وارد نکردن عمدی واکسن کرونا در حال حاضر دارند ژست طلبکاری می گیرند و جنایاتشون در حق مردم را پنهان می کنند.
  • علی ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 0
    هرکجا دست میزاری گندش درمیاد . نانوایی کم فروشی آرد فروشی - مغازه ها گران فروشی - کالاهای اساسی احتکار - اداره جات رشوه گیری - خیابانها بی حیایی و ...- مسئولین فساد و چپاول پول مردم - پزشکان و پول داران فرار مالیاتی - سلبریتی ها مسئول و ترویج بی بندوباری - گردن کلفتها جاسوسی و وطن فروشی - منافقین آدم کشی و خیانت و درنهایت بدبختی مردم این سرزمین
  • ناشناس ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    0 0
    لطفا به منابع طبیعی کرج هم سری بزنید.طرف کارشناس رسمی دادگستریه و مردمم تهدید میکنه ضمنا با سو استفاده از موقعیت شغلی ....خدا به فریادمان برسد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس