کد خبر 1554406
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش مشرق، استفان والت، استاد مشهور آمریکایی روابط بین الملل در توئیتر خود نوشت:

به عنوان یک واقع‌گرا، می‌دانم که گاهی اوقات بین منافع مشروع امنیتی و ملاحظات اخلاقی معاوضه هایی وجود دارد؛ با این اوصاف درک اینکه چگونه مقامات آمریکایی می توانند امروز خود را در آینه نگاه کنند، برایم سخت است.

انتقاد تند استاد مشهور آمریکایی به دولت این کشور

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    4 10
    بهترین کشوررودارین خداروهم شکرکنید ایران خوبه حق اعتراض نیست بهره 40 درصدی تورم 60 درصدی واختلاس علنی وسهمیه دزدی ورکورد پیری جمعیت
    • ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      3 3
      عاقبت تایتانیک ۲ رو همه خواهیم دید از بس خوبه!
    • ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      1 0
      جواب ندارن طبق اماربدن برای همین ناله میزنن وگرن هچه ربط به تایتانیک داره
    • ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 4
      بهترین کشور سوئیس هست. بهترین مردم ژاپن و بهترین سرزمین نجف .
    • حمید ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      4 3
      خطاب به 10:58، در ایران هر ساله چندین تجمع اعتراضی برگزار می شود وحق اعتراض هم در قانون اساسی دیده شده است، البته امثال شما خواستار حق اغتشاش هستید که در هیچ کشوری چنین حقی وجود ندارد. در ضمن ، ویدئوهای زیاذی ازبرخوردهای بسیار خشن پلیس آمریکا با اعتراضات مسالمت آمیز مردم این کشور وجود دارد که نظر عجیب و غریب شما را به راحتی رد می کند. بحران بی خانمان ها و کارتن خوابها در آمریکا به حدید است که صدای سناتورهای آمریکایی نظیر برنی سندرز را هم درآورده است. در آمریکا دههامیلیون نفر از مردم از هیچ بیمه ای برخوردار نیستندو دهها میلیون آمریکایی زیر خط فقر هستند. آمریکا بیشترین میزان زندانی در جهان را دارد و سالانه بیش از پنجاه هزار نفر در امریکا بر اثر شلیک گلوله به قتل می رسند که بیش از هزار و دویست نفر از این افراد توسط پلیس آمریکا به قتل می رسند. در حالی که هیچ تحریمی علیه آمریکا وضع نشده است.همه اینها که گفتم بر اساس آمار های دولت امریکاست.در ضمن ایران تورمش 40 درضده نه شصت درصدف اختلاس هم همه جای دنیا هست، در ایران هم با اختلاس و تخلف اقتصادی بارها برخورد شده است.در ضمن ایران رکورد پیری جمعیت نیست، ولی با اجرای برنامه جوانی جمعیت ، نرخ رشد جمعیت بهبود پیدا کرده است. حتی خود نظریه پردازان و سیاستمداران آمریکایی از افول آمریکا و حتی نابودی رویای آمریکا حرف می زنند، بعد امثال شما که ظاهراً به شدت تحت تاثیر فیلم های تبلیغاتی هالیوود هستید، حتی به انتقاد یک استاد مشهور آمریکایی از حمایت کشورش از جنایت های صهیونیستها اعتراض می کنید!!!!!!!!!!!!!!!!
    • ناصر ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      4 1
      10:58، خاک بر سر غرب زذت ، بی شرف ، اندیشمند آمریکایی از سیاست های جنگ طلبانه کشورش انتقاد می کنه، بعد تو حرف مفت می زنی؟!!!! خوبه برخورد های به شدت خشن پلیس مسلح آمریکا با معترضین را همه دیدند ، در حالی که هیچ پلیس آمریکایی توسط معترضین کشته نشده بود. وضع وخیم اقتصادی امریکا حتی توسط رسانه های این کشور هم بیان شده و از ان به غرض شدن کشتی تایتانیک تعبیر شده، بعد تو اینجا مزخرف می بافی؟!!!!! حداقل برو رسانه های خود آمریکا را سرچ کن تا از مشنگی و شوتی دربیای بدبخت.
  • ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    0 1
    معاوضه . نه . معارضه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس