کد خبر 1554325
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰
تعبیر جالب پیشکسوت استقلال از داربی ۱۰۲ تهران

پیشکسوت استقلال معتقد است که دربی یک بازی متفاوت از باقی بازی‌های لیگ برتر است و باید با شرایط و اتفاقات مختص خودش مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش مشرق، استقلال در هفته دوازدهم لیگ برتر دیروز (شنبه) در اهواز مقابل فولاد با نتیجه بدون گل متوقف شد. این دیدار در شرایطی رقم خورد که استقلال پنجشنبه هفته آینده در دربی ۱۰۲ باید به مصاف پرسپولیس برود.

ادموند اختر، پیشکسوت استقلال درباره عملکرد استقلال در این دیدار اظهار کرد: لیگ ما بعد از مدت‌ها تعطیلی بازی‌ها زیبایی قابل قبولی داشت. همیشه بازی‌های قبل داربی بازی سختی بوده و به همین دلیل دو تیم با احتیاط بازی می‌کنند چرا که استقلال و پرسپولیس ویترین هستند و بازیکنان می‌خواهند در داربی حضور داشته باشند.

او افزود: این باعث شد که کمی کیفیت بازی استقلال پایین بیاید. البته استقلال موقعیت‌های خوبی داشت و توپ و میدان در اختیارش بود. علاوه بر این هنوز چیزی از دست نرفته است. امیدوارم استقلال با یک بازی منطقی در داربی نتیجه بگیرد. بازیکنان این درک را دارند و می‌دانند که این بازی چه تاثیری در زندگی حرفه‌ایشان می‌تواند داشته باشد.

مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال در پایان در واکنش به وضعیت بهتر استقلال نسبت به پرسپولیس گفت: اصلا داربی به این موارد ربطی ندارد. چرا که شرایط و اتفاقات بازی نتیجه را رقم می‌زند. بارها اتفاق افتاده که تیم ضعیف‌تر برنده شده است. این یک بازی حساس است که همیشه شانس دخیل بوده و قسمت در آن تاثیرگذار است چرا که ممکن است یک بازیکن که خودش هم فکرش را نمی‌کند در داربی بهترین بازیکن شود. به طور کلی باید فکر کنند که داربی یک بازی جدا از لیگ است. امیدوارم بازیکنان استقلال بتوانند هواداران این تیم را در داربی خوشحال کنند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    3 1
    8تا دربی پشت سر هم سر استقلالو دارن میبرن.دیگه فقط همین مونده بود که داور بعد از دراوردن بازی واسه لنگ بره تو جشنشون هم شرکت کنه. ادعای عدالت هم دارید.قراره دربی پیش رو بشه نهمین دربی پشت سر هم که سر استقلالو میبرن.اخه مگه میشه سهوا 8 تا دربی پشت سر هم داوری علیه استقلال باشه؟مشخصه همه چیز مهندسی شده.همین جناب اشکان خورشیدی که حاج محمود فکری علیهش دست به افشاگری زد و گفت لنگیه دربی قبلی داور بود و بازیو واسه لنگ دراورد دقیقا وقتی لنگ نیاز به روحیه داره میذارنش داور بازی لنگ و هوادار که با یه گل افساید و خیلی زشت بازیو واسه لنگ دربیاره.طرف از اول فصل کلا داوری نکرده دقیقا وقتی لنگ به برد نیاز داره و بازیکناش هم نباید کارت زرد و قرمز بگیرن که دربیو از دست بدن میذارنش داور بازی لنگ و هوادار.به خدا خجالت اوره
    • محمد ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      0 1
      دربی قبل که یادت نرفته. خطای واضح روی آل کثیر. چرا داور پنالتی نگرفت واسه پرسپولیس؟ تا همون بازی رو 3 بر یک میباختی
  • امیر ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    2 0
    اخه چرا انقدر بی عدالتی . لنگیا حذف شدن تاوانشو باید تیم مظلوم هوادار بده !!!!؟؟؟؟؟ اقای خورشیدی هم استانی من هستش همم میدونن یه لنگی شدید هستش. جای تاسفه واقعا فوتبال پاک هه 😏

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس