به گزارش مشرق، ارتش صهیونیستی اینجا با انتشار این فیلم خواسته با تقلید از حماس مستند عملیات خود در نوار غزه را برای جامعه صهیونیستی پخش کند، اما پروپاگاندایی به راه انداخته که بیشتر مایه آبروریزی و تمسخر شده است.

در حالی که اهداف صهیونیستی در فیلم‌های منتشر شده حماس کاملا مشخص است؛ از نیروهای ارتش صهیونیستی مخفی شده در منازل و برخی مواضع گرفته تا تانک و نفربر، اما در این فیلمی که ارتش صهیونیستی منتشر کرده صرفا تیراندازی یک طرفه دیده می‌شود و هیچ مبارز و رزمنده فلسطینی نه حضور دارد و نه تیراندازی متقابلی هم صورت می‌گیرد.

این مکان هم مدرسه‌ای در ابتدایی محله شجاعیه غزه است که ابتدا صهیونیست‌ها با بمباران آن باعث تخلیه مدرسه از آوارگان شده و سپس برای تصویربرداری پروپاگاندایی از تانک پیاده شده و این شکلی ناشیانه با در و دیوار درگیر شده و بدون مشخص بودن هدفی انسانی یا نظامی تیراندازی می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    10 0
    بدبختها دارن زورکی به خودشون روحیه می دن معلوم نیست برای جنگیدن به غیر از بمباران زنان و کودکان بی پناه چه آموزشی دیده اند؟ فقط بلدن ۵۰ نفری بریزن یک کودک ۱۰ ساله را دستگیر کنن اونم در کرانه باختری که سازشکارا و دوستاشون هستن
    • ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
      7 0
      اینها مرداشون اگر مقابل یه مرد قرار بگیرند مثل بچه های کوچیک خودشون و شلوارشون رو تر میکنن
  • رزمنده ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    5 0
    این جونورها تا الان با ظلم و کشتار مردم بی پناه و مظلوم به این سرزمین مسلط شدند و هنوز جنگ تن به تن و نبرد رودرروی واقعی رو تجربه نکردن . شک نکنین که به یاری خدا و اهل بیت علیه السلام در یک یورش حساب شده طومار این جانیان درهم پیچیده خواهد شد .
  • ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    3 0
    آخه از جون دیوار چی میخوان؟ خخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس